8 Ağustos 2011 Pazartesi

I'm back!

Çok uzun zaman olmuş buraya uğramayalı.

Üç aydır kendime bile itiraf edemediğim bir şeyleri buraya karamal için geldim doğrusu. Tilki-kürkçü dükkanı misali.

Herkes der durur üniversitenin ilk yılında kimseyle birlikte olmayın diye. Amaçları sizi korumaktır ve siz o an 'neden biriyle birlikte olayım ki be' dersiniz. Ama evren çok tuhaftır ve karşınıza birini çıkarır bir bakarsınız daha önce hiç böyle hissetmemişsiniz.

Yıl boyunca çok fazla derse girmedim ve hep bir yerlere gezmeye eğlenmeye gittik. Bilardo, bowling,sinema cafeler... Akşamları hayal kurup birbirimizi sinir etmeler falan. Bakmayın falan deyip olayı kapattığıma o kadar eğleniyordum ki sanki yeniden hayat bulmuştum.

Aşk güzel şey özellikle de insanın aşık olabileceğini görmesi çok güzel. Fakat karşınızdaki insanı asla tanıyamıyorsunuz. Özetle ben insanları tanıyamıyorum ve o da biraz fazla eğlenmek istiyordu. Büyük sınavıma 20 gün kala her şeyi bitirdim bir kez daha. Yine değer verdiğim birini sadece birkaç saat içinde arkamda bıraktım ve yoluma devam ettim. Girmediğim tüm derslere 20 gün içinde çalıştım ve sonuç olarak belki de benimle birlikte derslere girmeyen tüm arkadaşlarım ders tekrarı yaşayacak ama ben O'nun sayesinde başardım.

Böyleyim işte. Biri canımı yaktığında daha da başarılı olurum ben. Biri bana yapamazsın derse canına okuyacak kadar ileri giderim.

Gelelim diğer haberlere =)

*Yeğen sayısı ikiye çıktı. (aslında bu iyi mi kötü mü karar veremedim ama :D )
*Abimde evlendi ya ben daha ne diyeyim :D (bu kesinlikle iyi bir haber)
*Odamı tepeden tırnağa değiştirdim. (birkaç mobilya sipariş olduğu için hala gelmedi ama olsun beklerim )
*Sağlık konusunda iyiyim sadece birkaç pürüz var (o da kimde olmaz be )
*Küçük Prens bizim evin yakınına taşındı! Asıl haber şu ki bütün bir yılı beraber geçireceğiz. (Yani bilirsiniz gezdirip etrafı tanıtacağım. kötü bir niyetimiz yok :D ) Geçen gün bir davete katılana kadar onu aklımdan çıkarmıştım ama işte ben giyindim gittim falan bununla kapıda karşılaştık. Onun hakkında beni korkutan çok fazla şey var. Babamın bu ilişki hakkında ne düşüneceğini biliyorsunuz zaten ama bunu aştım. sadece ben ne düşüneceğimi bilmiyorum. Bakalım hem önümüzde koca bir yıl var :D