10 Kasım 2010 Çarşamba

Karmaşık Ruh Halinin Listelenmiş Hali


Hiç gurur yok mu bende?


En ufak bir umut belirtisi arayan bu salak benliğime huzurlarınızda doya doya sövmek isterim. Her şeyi halletmişim gibi birde durmuş buna takıyorum. Halledilmesi gereken sorunlar listesi yapmam gerekiyor sanırım.


Muhtemelen ilk sırayı kabuslarım alır. Dışarıda bir yerlerde o elini kolunu sallaya sallaya gezen Deri Eldiven'i bulmam gerekiyor. Ardından Mavi Gözlü Kızın yanına gitmem ve yapmadıklarım için beni affetmesini dilemem gerekiyor. Sanırım en çok buna ihtiyacım var. Çok günahım olabilir ama bana göre en ağırı ona karşı işlediğim. Beni affetmesine çok ihtiyacım var.


Ardından -ki üstekini halledince bir sorunum kalmaz ama- vitrinden elbise seçer gibi sevgili seçmeye bir son vermem gerekiyor. O ne ya? Kibar eğlenceli efendi ve tipi fazlasıyla iyi diye biriyle mi birlikte olmam gerek! Şey, tamam bunlar yeterli olabilir de... Ne bileyim bir etkilenme olsa ya. Beni güldürüyor, beni düşünüyor, yardımcı oluyor, yüzüne bakınca insanın içi açılıyor, sarışın ve feci güzel renkli gözleri var, adam gibi adam diye de biriyle birlikte olunmaz di mi? Neyse ben bunu bir daha düşüneyim.


Arkadaşlarım arasında en çok güvendiğim kişi bu şehri terk etmeyi düşünüyor. Ama aynı zamanda beni de terk edeceği kafasına dank etmiyor. Bana sordu ne diyorsun diye sen bilirsin dedim msn'de. Ağlamak üzere olduğumu görmedi en azından. Ardından ağladığımı... Saf maf ama hayatta en değer verdiğim ikinci arkadaşım. Diğerini yedi yıl sonra kaybettiğimi yazmıştım. Onu da kaybetmek istemiyorum. Başka şehire giderse bitmez demeyin. Gözden ırak olan gönülden de ırak olur.


Derslerim var bir de. Deli gibi çalışmam lazımken biz bu sarışın ve ultra güzel gözlere sahip elemanla durmadan dersleri kırıp yemeğe gitmek, kağıt oyunları oynamak vb. aktiviteler gerçekleştirir olduk. İşin kötüsü ben her yere arabayla ulaşım sağladığımdan bazen yeri bulamaya biliyorum sonra geç kalınca alkışlamaya başlıyor. Sabah çok utandım lan!


Ailem var bir de. Aile bağlarımı daha da sıkılaştırdım. Mesela bugün öğleden sonramı ufaklıkla geçirdim. Oyunlar oynadık dans ettik şarkı söyledik... Aileyi hiçbir şeye değişmem.


Tüm bunları düşünmem gerekirken ben durmuş bu aptal kişiyi düşünüyordum. Ve birgün kendime sordum "Ne yapacaksın? Ne yapardın?" Pek farklı bir cevabım yoktu. Her seferinde ne yapacağımı bilirdim. Acı verse de doğru olanı yaparım. Canım istediği kadar yansın, zaman içinde düzelirim elbet. Bu yüzden sarışın ve ultra çekici çocukla beraber olacağım dermişim =)

Küçük karmaşık dünyama geri dönüyorum.

Sevgiler Saygılar.