22 Kasım 2010 Pazartesi

Eski yıllardan bir arkadaş buldu beni az önce face'de. Valla ne yalan söyleyeyim ben sevmiyorum öyle face'i hayat felsefesi haline getirmeyi de getirenleri de. Ama gel gör ki Musti büyümüş serpilmiş bir yakışıklıklık gelmiş. Birde üstüne beni tanımış eşek!
İso'yu da bulmam lazım. Eski sınıfta en sevdiğim iki arkadaştan biridir. Özlemişim ya. Valla face yüzünden sevgilisinin kafasında vazo kıranlar, çoluğunu çocuğunu öldürenler, arabasını satan, işten çıkan vs beni alakadar etmez. Bana eskileri verin yeter be arkadaşım!


Editcan: İstenen de buluyor istenmeyende bir bakıyorsun kabul etmişsin konuşuyorsun bir bakıyorsunl af sokuyor bir bakıyorsun alttan alıyorsun bir bakıyorsun çıldırmış kapatmışsın f.'i. Bir bakıyorsun ki en sevdiğin hocan ama sen konuşamıyorsun? Neden? Ha? Çünkü adama üşengeç bir yaratık olduğun için aylardır selam demedin be hayvan! Şimdi de öle bakarsın bön bön. Kapa kapa sayfayı. Bak hala duruyor! Kapaa!