25 Kasım 2010 Perşembe

*Şimdilerde gelen her davete zahmet edip de gitmeyen ben ileride o davetleri çok ararım.evet, biliyorum.

*Valla bana dünyanın en iyi adamını en saygılısını getirin önüme koyun sarışın olsun renkli gözlü olsun bakmam. Hafif p.ç olmayınca hayatın tadı çıkmıyor valla.

*Aynı bardaktan su içip ardından da başka bir şeyler içmek ister miyim? Yok lan iğrenç!

*Face ifşa oldu mutlu musun deseler baş ağrıları ile ne kadarsa o kadar derim.

*Şarkılar anlam taşır. Hem de dile getiremediğimiz duygularımız kadar ağırdır anlamları. İkinci kez aynı adam -bence çocuk =) - ilk kez duyduğum şarkılar ile beni hayata bağlıyor. İlk kez bir şarkıda böyle değişik hissediyorum. Sanki ben yazmışım şarkıyı. Ya da bana yazılmış...

*Ruhum yaşlıdır benim. Çocukluk dönemimde ya da ergenliğimde taşkınlıklar yapmamışımdır. Hadi tamam arada bir saman altından su yürüttüğüm oldu. Kimin olmadı ki hem?

Bilgisayarım 15 iş günü için emekliye ayrıldığından beri buraya uğrayamıyorum. Arada gelir devam ederim belki.