17 Kasım 2010 Çarşamba

Bayram ziyareti vs Bakıcılık


Bu tatil sanırım beni benden alacak.


Geçen sene herkesin hayatım boyunca "çok yoğun bir tempo" olarak ileri sürdüğü öss yılıydı. Doğrusu etrafımdaki kimse o anlatılan gibi ders çalışmıyordu. Günde 1092302948 soru çözerim her akşam 9'da uyurum. Sütümü cevizimi eksik etmem. Yalan bunlar geçeceksiniz.


Tanıdığım ve sevdiğim herkesle kafa yapıyorduk. Geziyorduk yiyorduk içiyorduk. Ulan geçen senemde erkek hasatı bile boldu. Bu yıl yeni başladı bana göre. Ben öğretim yılına göre hesaplarım yılların başlangıcını. Bu yıl için henüz bir ay falan oldu mesela. Bu ayda da geçen seneye oranla daha çok çalıştım. Çok daha fazla dışarıdaydım. Çok daha fazla ailemleydim. Günler benim için 24 saatten 36 saate çıkmıştı.


Tatile giriyorsun kızım dedim. Şunun şurasında kendime verdiğim günlerle tamımına 11 gün! Haftaiçi zaten dersleri ektik arkadaşlarla yemeğe gittik. batak dost kazığı monopoly gibi oyunlarla kaynaştık. Hatta benden hoşlanan Alabama ile bile yakınlaştık. Tamam ben oyunda hırs yapıyorum ve bu da yanıma uzanınca bir baktım kolları üzerimde ben buna vuruyorum. Toparlanıp yerimi değiştirdim sonra. Yok ya bu sene düşünmüyorum. Alabama'yı ise hiç düşünmüyorum.


Her neyse, sonuçta tatilin yarısına geldik mi?


Dün bir seçim yaptım aptal akraba ziyaretlerindense yeğenime arada bakacağım. Yani telefon mu geldi? Vııın! Dünde büyük bir avm de geziyoruz beraber. Hayatım dikkat et falan diye peşindeyim bunun. 25 yaşlarında iki tane adam geldi yanımıza ve beni mahveden o cümleleri kurdular!


"Olum şuna bak yaaa!! Yaşıtlarımız çocuk sahibi olmuş biz hala duruyoruz!"


Başlarken size şunu demek isterim. Birincisi bu bir kız cümlesidir. Kızların ev-çocuk gibi hayalleri daha baskındır güzel kardeşim. İkincisi o benim çocuğum değil bende zaten 20 küsür değilim. Geçen sene küçük gösteren yüzüm hala aynı. Miniğim ben! Küçüğüm! Ufacık tefecik bir şeyim!


Bugün de bizim dünürlere uğrayacaklardı. Ev dağ başında olunca ve çok katlı bir şey de olunca beni tek başıma bırakmadılar. Son zamanlarda biraz panik yapıyorum. Bilirsiniz yeğeniniz her an doğabilirse önlem alırsınız. İşte ben yine ufaklığıma gittim. Dışarı çıktık parka götürdüm. Kız gördü bunu ay ne tatlı benimde kızım bunun gibiydi. Ne şanslısın falan diyor. Oflayarak çıktım hemen.


Geçen bizim ufaklık bir anne ve iki oğlunun yanına gitti. Bende peşinden gidiyorum. Çizgili bir çorap ve kışlık şortum var üzerimde. saçlar biraz dağılmış. Ufaklık gitti benden birkaç yaş büyük olan çocuğun bacaklarına vurdu. Ben şok tabi. Gülüyorum falan hani çocuktur diye. Sonra kendinden birkaç yaş büyük olanın önüne gitti üzerindeki bluzu çekiştiriyor.

Tamam hayatım teyzene yardımcı ol. Hatta evet o çocuk hiç fena değildi de sana ne oluyor? Daha gençsin sen.


Öyle işte. Kendimi yaşlı hissediyorum. Özellikle o iki dangalak konuştuktan sonra. Ve ufaklık bana sevgili arayışlarına girince. Ulan sende mi sende mi? Diyecektim ama hadi yine iyi. İlk kez esmer birinden hoşlandım. .kop


edit:Oyuncakçılar ve kitapçılar bu bayram yaşadınız hadi.

edit 2: Minareden atlarım Bayramını kutlarım diyen sevgili arkadaşım. Delisin dolusun ama seviliyorsun be =)