3 Eylül 2010 Cuma

Öylesine

Artık resmen Odtü'lüyüm!
Kayıt çok kısa sürdü, düzey belirleme sınavımda ise migrenim tutmuştu gözümden yaş gele gele çözdüm testi. Zaten odtü'deki balayımı yaşamak istiyorum =)
Neyse,
Kayıttan çıktık benzin almak için **** petrolde durduk. Babam indi işte bende ilerisi için öde-geç kartını aldım. Öde-geç kartları bence çok geç kalmış bir şey. Benzinlikte durup arabadan inmek bana göre değil. Bu kart haaytımı kurtardı diyebilirim. Konuya dönelim. Babam bir baktım bir adamla konuşuyor. Adamda feci tanıdık geliyor bana öyle böyle değil. Ben onlara bakarken adam gülümsedi falan bende gülümsedim. Babam geldi arabayı bunların park yerine çekti "Hadi gel arkadaşımla tanış."dedi. Hönk? diye kaldım ben tabi bir an. İtiraz mitiraz ettim ama tıpış tıpış da indim. Benzinliğin yan tarafında böyle sıradan bir kapı var giriyorsun yukarı çıkıyorsun bi dönüyorsun yuh! diye kalıyorsun.
Adam saray yavrusu gibi döşemiş lan!
Oturdum böyle dört kişiyi rahatlıkla alacak tek kişilik koltuğa. Adam çay kahve falan dio bizim ailenin genel lafıdır. "O evde de içmez." ne içmiyorum lan? İçerim arkadaş. Ama işime de geliyor. Her yerde çay içebilen biri değilimdir.
Adamla konuştuk falan tebrik etti.
Ya işte Can E. de çok çalışmadı. Sende tanıyorsun dedi. babam zınk diye bana döndü. O koltuk işte o an dar geldi! Adamın bahsettiği evladı yerinde duramayan diye tabir eddebileceğimiz türde! -nerede benim orijinal küfürlerim? böhüü-
Bende yok dedim hızlıca adam bir an baktı bana tabi. Doğru okul geniş tanımazsın dedi. Kesn dalga geçiyor. Kıç kadar okulda nasl tanımam lan!
Adını duydum aslında diyorum. Hnai ben saf salak kız çocuğuyum ya! Adam hı dedi döndü bunlar konuşuyor bende etrafı izliyorum arada adamla sohbet ediyoruz. Bu birden durdu ayağa kalktı arkasına döndü ve bam!
Bak bak diyor bana elindeki resmi gösterip. Allahım biliyorum ulan diye haykıracağım.
Evet! tanıyorum! dedim hevesle. Tabi baba aynı zınk diye dçnüşü sergiledi. Ben sus pus. adam zafer kazanmış bir edayla geri oturdu falan.
Tabi arabada hemen düzledim: "Ya nasıl diyeyim senin çocuk çok yaramaz diy baba. Valla diyemedim adama yazık yani. Senin çocuk hayta bak ben odtüyü kazandım gibi. ayıp yani."
Evet pisliğim =)