1 Eylül 2010 Çarşamba

Seyyah'a Notlar ~ 2

Kuaförün bedduası tuttu lan. Normalde asla başka kuaföre gitmem. Evimin yakınlarında acil iş çıkarsa villaya giderim fakat bu sefer hem yer ilişkisinden hem zaman ilişkisinden Hayri nereye derse oraya gittim.Ve azar yedim.Kuaför bildiğin azarladı beni. Adam gibi bak saçlarına! Sıkı sıkı toplama! Gece açık bırak!Lan diyorum -yok nerde diyorum. Hık mık abi dedim bi- Sıcak hava ölüyorum gece toplarım.Aferin diyor böle sakin sakin birden patlıyor sonra sıkı sıkı topla diye. Herifte de ne gür ses var. Saçlarım elinde olmasa çoktan kapıyı bulmuştum. Hiç kimse azarlamadı beni şimdiye kadar. Hele tanımadığım biri? Asla.Şok oldum resmen.Bak diyor bu böle gergin gergin ben içimden aha s.çtık diyorum. Bak bak diyo yere saçlarına bak. Nasıl dökülmüş o ş.refsizlerde. Ama dedim geçiş dönemi ağabeyim hem ben toplarım. Bu bir gürlüyo.Sonunda yaptı saçı. Ama ben genelde yaptırdığımda daha iyi görünür buna gıkımı çıkaramadım. Çok güzel deyip duruyorum. Parayı verip bir kaçışım var .kopGün boyu havalı lüle bir saçla dolandım. Kafada gözlük nasıl o kadar parayı o gömleğe döktüğümü anlayamadığım senle aldığım gömlek yırtık kot veeeee kırmızı babet! Babet de giymem ben hani.Rengine vurulmasam almazdım zaten. Feci rahat fakat her ayakkabı gibi vuruyor. Ne çekiyorum ayakkabılardan ey tanrım.Sonra evde ablama bir şey göstermek için koştururken ayağım kaydı güm kapıya girdi kafam haal zonkluyor. Zaten buz torbası bi elimde ekrana mal mal bakınmaktayım.cuma günü olacaklar içintırsmaya gidiyorum.
Adios!