23 Eylül 2010 Perşembe

Ne?Nasıl?


X:Eee odtülü nasılsın? nasıldı ilk günün?

Y:Ya bırak. Ölüyorum yorgunluktan.

X:Niye lan? Oryantasyon değil miydi?

Y: Hay oryantasyonun... Grubu kaybettik Burcuyla. Tüm kampusü dolaştık sonra. Öldüm bittim.

X:Aycan klasiği. Ya kaybolursun ya başka bir şey.

Y:O değil de. Tarih bölümüne takıldık sonra. Lan biri vardı. Aynı titan. koptum. Büyük ihtimal mal sandı beni. Ama çok komikti ya.

X:Yuh kehkeh

Y:Bacaklarım ağrıyor lan. Burcu diyor kilo vercez diye. Daha ne vercem? Tek kelime etme.

X: kehkeh

Y:Kas da yaparım. Yürü yürü

X:Yürü lan tabi. İşin ne? Öğrenci adam yürür

Y:Hay ben o öğrencinin....


....


Gelgelelim bugüne. Bir saatlik şey için sabahın köründe gittik geri bıraktılar. Üç saat boşsunuz sonra gelin bir beş dakka. Hadi leeen! Kitapları da alamadım zaten. Araba beklerken de bi kızla kaynaştık çok seviyorum lan bu "kaynaştık" lafını!

Hani eskiden böyle eve giderler anne baba çocuk kabilesi. Misafir olan der çocuğuna "hadi kaynaşın arkadaşla." Ne kaynaşıyor? Nasıl bir kelimedir o ya? Kaynaşın! oldu tamam.


O bir şey değil de benim bacaklar öldü bitti be. Hangi güçle çalışacağım ben danslara? İlk haftadan ebemizle ilgili işlemlere giriştiler. Olsun ben sevdim.

İşin tuhafı herkes odtü odtü diye ölerek gelmiş. İnsanlar bildiğin ben odtülüyüm diye geriniyor. Ulan bende oradayım. Ne halt edeyim? Odtü işte. -Hah sende söv!-

Valla benim aklımda üni müni yoktu. Sorarlardı herkese ayrı bir cevap verirdim. Hangi bölüm istiyorsun? Hangi üniversite?


-Hacettepe. Ynai benim idealim. Hep hayal ederim.

-Ankara elbette. Bir kere çok iyi eğitim.

-Anadolu üniversitesi. Biliyorsunuz iletişimde en iyisi.

-İzmir diye düşünüyorum. Deniz falan. Güzel şehir ((Bu arada İzmir demeyin koyuyor))

-İletişim diyorum.

-Basın-yayın

-Psikoloji

-Pdr

-Sosyoloji

-Felsefe

-Radyo tv sinema

-Okul öncesi öğ.

......



O kadar uzundu ki listem. Her gelene bir şeyler diyordum. Kimine kamu yönetimi evet diye geçiyordum. Osman abi vardı. Eğer kamu yönetimi demezsem beni zindana zincirleyeceğini söylerdi. Eniştem vardı ki o da odtü yazmazsam gözüne gözükmememi isterdi. Sanırım bu işten en çok o memnun oldu. Çünkü son dakika ablam sayesinde listemi düzeltip en başa odtü yazdım. Sonrası şoktu tabi.

Ben Melike ile aynı ünide okumak isterdim. ama mutlu olur muydum? İş açısından hayır. Bir de öğrenci topluluklarına hasta oldum odtünün.

Sadece golf arabalarından yerleştirseler başka bir şey istemem. Öldüm bittim yürürken.