19 Eylül 2010 Pazar

Neler oluyor?



Birçok şey bunalttı sanırım beni.
Ben üniversiteyi kazanınca kaydımı dondurmak ve bir yıl gönlümce gezip eğlenmek istiyordum.
Oysa şimdi tek düşünebildiğim; çalışmak,çalışmak ve daha çok çalışmak
İŞkolik oldum sanırım. Bu bir üşengece göre çok komik gelebilir. Ve evet alışılmışın dışında gerçekten de komik.
Göğüs kafesimi sıkıştıran bir şey var ki ben bunun adını koyamıyorum.
Küçük Prens'i her düşünüşümde iki ayrı parçaya bürünüyorum. Delice mutlu ve sevgi dolu bir kız çocuğu ve umutsuz bir evlad. Onu her görüşümde kendimi ihanet eden bir pislikten farksız hissediyorum. Asla onaylanmayacak bu ilişkiyi neden istiyorum bilmiyorum. O neden bana kapılarını kapatmıyor bilmiyorum. En azından karşılıksız olsa bırakıp gidersiniz. Fakat o inatla burnumun dibine giriyor. Mutfaktaki halimizi hatırlayınca bile.....
Buydu! Yuh! Bir çocuğun -tamam çocuk değil benden 3 yaş büyük- hayatımın önemli bir döneimnde beni alt üst etmesine inanamıyorum!
Ben dalga geçerdim Aşkimle. O böyle davranırdı ben dalga geçerdim. O şimdi bana destek mi oluyor. Evet sanırım.
Yaptığım hiçbir şey zevk vermiyor. O yanımdayken gerçekten nefes alıyorum. Ona bakarken gerçekten görüyorum. İçimden gelerek gülümsüyorum kimseye gülümsemmediğim gibi. Özlüyorum.
Hala şehir dışında.
İkinci kez şehirdışından gelmesini bekliyorum.
Ben böyle hallere düşecek kız mıydım?!
Ne kadar babama karşı eskisi gibi olmasam da onu üzmek istemiyorum. Ya da kızdırmak. İhanete uğradığını görsün istemiyorum. Ben onun için ayrı biriyim. Biliyorum çocuklar arasında ayrım yapılmaz fakat benim ifade ettiğim şey farklı. Geçen gün ben Küçük Prens'e bakarken babamın arkadaşı geldi. Benim doğumumdan öncesi ve sonrası ile ilgli komik anılar anlattılar. Ben sohbete dahil olmuş gülerken Küçük Prens'in beni gülümseyerek izleidğini gördüm. Her ne kadar o takım elbise sevmese de ona çok yakışıyor. Ve orada anladığım şey bu değildi aslında. Ben babam için çok şey ifade ediyorum. Baston, prenses,inatçı,öfkeli,dik kafalı,başarılı ve hain. En azından sonuncusu yakın zamanda ortaya çıkacak.
Bende istemezdim babamın düşmanı olan birinin oğlunu sevmeyi.
Nasıl oldu bilmiyorum.