23 Eylül 2010 Perşembe

Kısa kısa ((4))

*Elmalardan haz etmiyorum. Yarısına bile gelmeden midem bulanıyor. Neden bilmiyorum fakat küçüklüğümden beri bu böyle. Hangi elma olursa olsun ekşi-tatlı-sulu vs vs fark etmez boğuluyor gibi oluyorum.
*Harika bir parfümünüz varsa ve buram buram hoş kokular içindeyseniz sizinle saatlerce konuşabilirim. Çünkü hassas bir burnum ve hoş parfümlere zaafı olan bir bünyem var.
*Eskiden tanıdığım birine çok fazla benziyorsanız size kendi adınızla değil önceki tanıdığımın adıyla seslenebilirim. Bu adınızı sevmediğimden değil isim hafızamın biraz şapşal oluşundan kaynaklıdır.
*Bana domatesle gelirseniz gülümserim. Fakat o dometesi pişirirseniz size aşık olabilirim. Kızartılmış, mangalda pişirilmiş her türlü domates kabulümdür.
*Yarın akşam aileler tanışıyor abimin kız arkadaşı falan. Böööğk kısaca. Fakat işin tuhaf yanı -durun şimşek çaktı zihnimde- ablam evlendiğinde evi birbirine katmıştım ben. Evliliği önlemeye çalışmalar, depresyona girip çıkmalar, ablayla aylarca tek kelime konuşmamalar, düşmanca saldırılar, kalacakları evi sabote etmeler. Evet tam bir pisliktim. Fakat bu konuda tamamen suçlu da değildim. Kandırılmış ve yanlış bilgi verilmişti bana. Daha sonra bunun acısını da hayli çıkardım. ve yaptıklarımla gurur duymadığımı ablama belirttim.
Her neyse işte abim de bana gayet iyi yaklaşıyor. Eve gelince gelip halimi hatırımı sormalar. Sevecen sevecen yaklaşmalar. Espriler havada uçuşuyor. Hep bir beni güldürme çabası. Pislik çok da başarılı.
Neyse evde tek kalacağım bu yıl. Küçük Prens'in de dötü yemez benimle evlenmeye. Hoş dötü yese de babam keser o dötü. =)
*Lan inş. bu küçük prens bal sevmiyordur. Ben yiyemiyorum ya nasıl kıskanırım nasıl! Karamel yesin adam gibi. Di mi ama? Ne var lan bu balın içinde de bu kadar hastasınız? ha?
*Yarın dersler başlıyor. Maalesef bacaklarımın ağrısı geçmeden yürümeye devam edeceğim.
*Ha bir de ayın 8-9 u benim için önemli sayılır. sekizinde rock festivali var. gitsem mi karar veremedim. Gidersem Melis le karşılaşma ihtimalimiz var. Güzel de olur hani. Dokuzunda ise seçmeler var. Bu yüzden yorgun olmamam lazım. Zaten çok aman aman bayıldığım biri de yok konserde. Bi son gün teoman var o kadar.
Hadi Teoman'dan gönülçelen'i dinleyin bari =)

http://fizy.com/tr#s/16jnp1