30 Eylül 2010 Perşembe

Cüneyt Hocama gitsin bu yazı

Kampüs dersler quizler vs vs vs derken bir hayli geçen akademik haftama bir de sosyal hayat dadanınca ben buraya dadanamaz oldum =)
Gündemden son haberlerle geldim ;

*Öncelikle ne kadar istemeyerek gitsem de çok sevdim ortamı. Birkaç deneme sonunda kafa dengim birini buldum. İnsan sarrafı gibi olmuşum. bir süre içinde anlıyorum kim ne.
*Eskrime yazıldım ama gel gör ki uyuz oldum o çocuğa. Daha önce dedim mi bilmiyorum ama yok yani ben de ondan iyi olmazsam adam değilim.
*Çok gülüyoruz inş. ağlamayız. Bugün zayıf bünyem kendini belli etti sağ olsun. İnsanlar endişelendi. Nefret ediyorum öyle davranmalarından. Kalp krizi geçirme olasılığım ne allah aşkına? Bir saate yakın rahatsızlandığımı görünce eyvallah panik yapılır da ben diyorum normal bu oluyor sorun yok sakin diye. Aslında en çok da kendime kızıyorum. Bok var öyle fenalaşacak. *Tiyatro konser festival falan bi akşam evde oturayım diyorum stada gel diyorlar. Bakalım niyetim bu haftasonumu kendime ve derslerime adamak. Hocalar feci bir kapışma yaşamamızı istiyor. netten kitaplardan kendi hazırladığımız materyallerden vs vs
Çok çalışıyorum lan. Valla bak.
Öyle işte.
Aşka kapadım kapılarımı. Aşk sanılan duygulara sırt çevirdim. Böyle daha huzurluyum.
Ha bu arada bi doktora bir şey sordum adam beni hamile sandı .kop Ne koptum. Bir de akıl veriyor. İşte kontrollerini yaptır kızım düzenli doktora git bak bebek için önemli. Sağlıklı olsun vs vs düşük tehlikemden bile bahsetti. Ay yanaklarım ağrıdı gülememekten. Sonra bir koptum .kop İki gün boyunca bebeğime dikkat diye dolandım .kop Çok seviyorum Cüneyt Hocam sizi =) Saygılar efendim.