5 Eylül 2010 Pazar

Gıda

Gıda dediğimiz şey başlı başına bir zehir.
yarım saat kadar acı çektim. Evet benim bünyem fazlasıyla alerjiktir. Hayatım boyunca doya doya bal yiyemedim. Çay kaşığının ucuyla tadına baktığımda kaşıntıdan öldüm öldüm dirildim. Onun da çaresi vardı karameli tercih ettim.
Fakat efendim bugün ki olayın balla alakası yok. Üst dudağım ve burnum şişti. Benim o minik ufak tefek güzel burnum kullanım dışı kaldı. Nefes alamadım. Üstüne üstlük yanıyordu. Binlerce minik ateş sıcaklığında iğne batırıyorlar gibi bir acı çektim. O kadar güçlüydü ki oturup ağladım şişen dudaklarımla. Bahçeye fırladım efendim. Suyla yıukadım. Yüzüme tuttum hortumu. Buz gezdirdim üzerinde. Bir koca buzu erittim bana mısın demedi. sabunla yıkadım falan. Şimdi yanmıyor artık. Fakat şiş hala. Bir daha mutfağa girmem!
Birol abi çek ordan iki serum!