8 Eylül 2010 Çarşamba

Bla bla bla

Neden nasıl bilmem gidip saçlarımı kısacık kestirdim. Öpücükleri en çok yakıştırdığım yere kadar geliyor saçlarım. Köprücük kemiğine kadar.
Hayatımda kendi irademle ikinci kez kestiriyorum böyle. Çok şık durdu. Ve itiraf etmek gerekir ki fazla rock havası var. OTH izleyenler bilir Peyton vardır. Onun saçını çikolatakahve yapın işte öyleyim. İri dalgalı hali.
Öyle işte. Kendimle övünmeyi sevmesem de bu saç bana çok yakıştı.

Günün diğer olayına geçelim. Teyzemler geldi. Yeğenim falan vardı. Eğlendik vs. Taptaze ayçiçekleri geldi ki yarın tatlarına bakacağım. Ayrıca yaş ceviz! Yaş ceviz için öldürebilirim! İki poşet var bizde büyük büyük. Ohhh. Boğaz kısmını geçersek ki aklıma o harika meyve bahçesi geliyor dur demek lazım.

Bla bla bla. Msne ve buraya yetişemiyorum.
Adios.

Bu arada Maroon 5 This love tüm gün dilimdeydi. Aşık oldum şarkıya. Dinleyin tavsiye ederim.