10 Eylül 2010 Cuma

Bayram ((2))

Bayramlar dediğim gibi benden uzakta ama bildik bayram tarzı geçer bizim evde. Misafirler gelir falan. Ben genelde bir hoşgeldiniz der geçerim. Sevdiğim insanlarsa koyu bir sohbete de girerim. Fakat dün öz amcamlar geldi. -Babaanneden bahsetmedim değil mi? Ahh ahh- Hayatın cilvesine bakın ki bana amcalık yapan kişiler öz değil. Üvey amcamlardır. O yüzden hyatımda toplasanız 3 kez gördüğüm adamlarla ve çoluk çocuğuyla konuşacak bir şeyim olmadığından yanlarında bulunmam. Dediğim gibi saygı hakedilir.
Az önce de abimin arkadaşları geldi. Hepsi beni küçük bir cadı olarak bildiğinden iki güldük müldük çıktım yukarıya. Abimin huyudur. Beni öyle tanıtır millete. 92 çıkışlı fabrika üretimleri böyle oluyormuş efendim.
Şimdi de aşağıda ben miyim evin kızı o getirsin götürsün diyor .kop Hizmet etmeyi hiç mi hiç sevmem. Lütfen denmedikten sonra kılımı bile kıpırdatmam. Zaten bilen bilir üşengeç yapıda biriyimdir. Sadece iyi zamanıma denk gelirlerse istediğim için bir şeyler yaparım.
Sözün kısası bu bayramda yatıyoruz efendim =)