14 Ağustos 2010 Cumartesi

Tercih yerleştirme vs

Odtü gerçekten harika bir yer. Klasikleştiği için demiyorum. Gerçekten öyle. Zaten çok çalışmamıştım. Geceleri buralarda gündüzleri alışverişteydim. Ben sadece temeli iyi attığım için kazandım. Ders veriyordum onunda etkisi olmuştur. Sınıfkapatıyor ders anlatıyordum. Ders alıyordum. Test çözüyordum. Ama her şeyi tadında yapıyordum. Tek tavsiyem öğrencilerin kendilerini yarış atı gibi hissetmeden yaşayabilmesi. Bunu isterseniz başarırsınız. Evet gezer tozardım ama sınavım olduğunda saatlerce it gibi çalışmayı da bilirdim. Canını sıkkınsa alın elinize testi geçin başına. İnanın size binlerce soru çözün demeyeceğim. canınız istediği kadar. Ama hiçbir testi yarım bırakmayın. ve mutlaka cevaplarınızı kontrol edin. nerede yanlış yaptığınızı görün. ve sizden tek ricam sevgili işlerinden uzak durmanız. evet bunu ben söylüyorum ne var? Duydun mu şunla yiyiştik şunla bunu yaptık diye bişi? İki sohbet edeceksen gönlüne söz geçiremiyorsan mesafe koyacaksın arkadaşım. İstemiyorsa s-ktirsn gitsin zaten. Size ondan fayda gelmez. Üç günlük adamlar için 44 yılınızı heba etmeyin.
Ayrıca seneye tercih yapacaklar adam gibi yapsın. Fazla yardım almayın ama doğru yardım alın. Gerçekten güvendiğiniz insanların fikirlerini alın. Ve lütfen ama lütfen birkaç garanti olan yeri listenize ekleyin sonra açıktakalırsınız. Herkesin tercih edeceğini düşündüğünüz için yazmadığınız yerleri de yazın . -ben yaptım ve bakın oraya gidiyorum- Doğru tercih önemli gelecek için. İstemediğiniz yerleri yazıp asabımı bozmayın. Tıp yazıp öğretmenlik istiyordum derseniz bela okurum kaçamazsınız. Akıllı mantıklı karar verin. Her şeyden önce bu sizin hayatınız başkasının değil. Başkası olma kendin ol arkadaşım.
Şimdilik bu kadar.
Ankara üniversitesi de güzelmiş. Gittik bugün arkadaşla. Melike ankarayı kazandı. Ben sevdim. güzeldi onunda hayaliydi. Dershanede dört kişiyiz odtülü. A. nereyi kazandı bilmiyorum. E. nereyi kazandı bilmiyorum. B. Bilkent'i kazandı. Biraz zor geçer o ingilizceyle ya. Hadi neyse.