16 Ağustos 2010 Pazartesi

Bayan İkiparça ve bitmeyen gece

Dün akşamüzeri zorla istemeye istemeye arkadaşa gittim. Bir yıldır görüşmüyorduk. Ortak bir evde buluştuk dün. Çok tuhaf gekiyor bu uzun süre sonra karşılaşmalar. Hep bir değişikliğe gidilmiş oluyor. Hayatımız o kadar mı boktan da sürekli değiştiriyoruz? Eskiden gotik takılıyordu şimdi Tikky olmuş. Kafayı sıyıracaktım. İlk başlarda biraz çekingendik sonra bu makyajını sildi saçını eskiden cungo dediğimiz bir tarzda topladı ve biz eski kahkahalarımızı atmaya başladık! İşte! Özlediğim Bayan İki parça buydu! Geri gelmişti hemde uzun süre sonra. Çok özlemiştim. Bu gece burada kalalım dedi biraz mırın kırın ettim. Yattığım yeri yadırgarım ben. Ama kabul de ettim. Gece yarısı oldu ve ben eve sığamadım. Hadi dışarı çıkalım falan diyorum. Sonrası hafif karanlık işte. Kıyafetimi abuk sabuk izleyen biri vardı ondan uzak duruyordum. Sonra sabaha karşı telefon elimde sağı solu arıyordum. Telefonuda kaybettim zaten. Öğleden sonra bulduk. Şimdi kendi odamdayım ve soğuk duşla kafam yerine geldi. Sabah yere iki yastık atıp kahkaha ata ata uyuduk sanırım. Bir ara ben "bizi duyuyoorrrrlaaar mıııı_??"dedim ama cevap alamadım. Sonra bende Bayan İki parçanın dibinde sızdım kaldım. Öğlen zorla kaldırdılar biz ikimizi! Böyle sürüne sürüne mutfağı buldum falan. Bir hafta kadar b,izde kalacaktı Bayan İkiparça öğlen bir şeyler oldu annesi kızdı sanırım bizim yaptıklarımıza. İzin vermedi resmen! Sinir!
Hatırladıklarım:

  1. Büyük odada anlattığımız falcıydı üç harfiliydiden sonra bize yapılan eşşek şakasıyla neredeyse altımıza ediyor oluşumuz
  2. Sabah 4'te kalkıp yemek yememiz ve benim hadi yine yiyelim diye çığlık atışım
  3. Bayan İki parçayı iç çamaşırıyla basmam ama zaten daha öncede görmüş olmam .kop
  4. Durmadan içmemiz
  5. Telefonda kontör (tl) bırakmadığım
  6. Yerde bulduğumuz örtüyü çekiştirip durmamız sonunda tekme atmam ama yine de sabah örtüyü kaptırmış bir vaziyette uyanmam
  7. Her bir boku anlattım ama ne kadar detaylı hatırlayamam
  8. Abuk sabuk sırlarımızı paylaşmamz
  9. Nasıl Odtü'lü müsün yafruuum'a cevap verilir onu öğretmesi
  10. Ve öğleden sonra yeniden tanımadığım o diğer Bayan İkiparçaya dönüşmesi

Böyle işte. Dünya dinlerine dadandık bir arada. Nereden biliyorsun derseniz çantamda kitap vardı. Güzeldi. Özlemişim. Uzun süredir böyle dağıtmamıştık. Kalsaydı gece eğlence mekanlarına gidecektik. Neyse artık Aşkimle gideriz. Tabi mamut bizi öldürür.