13 Ağustos 2010 Cuma

Liseli vardı ya ah o liseli!

An itibari ile nasıl tüm yıl gecelere kadar msnde kalınır, hikayeler yazılır, depresyonlara girilir,kıç devrilip yatılır da Odtü kazanılır onu çözemeye çalışmaktayım.
Evet bu yıl içinde okuduğunuz tüm o haltları yedim ve bu sabah Odtü'yü kazandığımı öğrendim. Ya Allah'ın sevdiği kulum ya gerçekten eşşek şansı var ya da ben zekiyim ama çaktırmıyorum .kop
Liseliydik üniversiteli olduk ya ne diyeyim. Allah herkese gönlüne göre versin valla. Çok çalışıp emeğinin karşılığını alamayanlar var bilirim. Biri de arkadaşım. Her işte vardır bir hayır. Seneye daha iyi olacalarına eminim ben.
~~

Odtü'yü kazanmak zaten zor derler ben nasıl yaptım hiç bilmiyorum inanın. Okumak daha da zordur diye düşünüyorum. Sabah ben inek değilim ne halt etcem dedim aldığım cevabı sizlerle paylaşmak istiyorum.

"Okul birincisi bu... Odtü kazandı... Yok ablam sen inek değilsin. Öküzsün sen!"

Evet bir yerde insan kabul etmeli kendini.