12 Ağustos 2010 Perşembe

Miniğim

Sevgili yeğenim minik aslanıma kötü örnek oluyorum .kop
Ufaklık 10 gün sonra 1 yaşına girecek. Eskiden "anne,baba,mama"gibi kelimeleri söyleyen çocuk benimle bir hafta geçirdi ve ben bir canavar yarattım. Birincisi artık tükür evladım deyince önüne gelene tükürüyor .kop Ama onu da tam yapamıyor çok tatlı bir şebeklik çıkıyor ortaya. Sonra havlamaya başladı. Köpek hastası. Ali babanın çiftliğindei köpeklere hasta! Burada iki köpek var ve her akşam onlarla oynuyor. Sonra televizyonda N.G.Wild'daki köpeklere fısıldayan adama ölüyoruz. Onu açıp kahkaha atmasını izliyoruz maaile. Köpek görmek istediğinde Auuvv diyor .kop Ve sıkı durun! Isırıyor! Hem de çok fena! Cadı tam bir köpek gibi ısırıyor. Babası benim ona vampir kitaplarını okuttuğumu düşünüyor.kop Onlardan etkiliyormuşum. Çocuğun tm pis huyları benim yüzümden resmen .kop.kop