28 Temmuz 2010 Çarşamba

Karmakarışık

  • Bir ay önce beni tatlı bir öpücükle bırakıp giden şahıs dün gece rüyama girdi. "Seni yeniden gördüğüme çok sevindim"dedim rüyamda beni eve bırakırken. Çok tatlı bir şekilde gülümsedi ve uyandım.
  • Aynı rüyada beyaz büyük bir köpek gördüm. Beni çok seviyordu ama sevgisinden korkuyordum. Beni ondan kurtaran ise kendisini hiç sevmediğim biri oluyordu. -Köpek hakkında bir fikrim var da neyse-
  • Birkaç gün içinde çocukluk arkadaşım bize gelecek. Feci heyecanlıyım. Mavi-kahveli elbisemi giyeceğim sanırım. Sarışın uzun boylu ve masmavi gözlere sahip C.'nin yanında nasıl dururum bilemiyorum. Ama o o kadar utangaç ki bu bile bana çok tatlı geliyor. Özledim mi ne!
  • Bu yıl satan kankam dünkü yazıyı mı okudu ne halt etti bilmem sabahın köründe aradı bir gün buluşalım dedi. Sende o ana bende bu öfke varken yok canım almayayım diyemedim. Neyse.
  • İnternetten nefret edeceğim aklıma hiç gelmezdi. Aşkim bu aralar çok fazla nette takılıyor. Sabah dörtlere kadar ne halt yiyor lan bu??? Geçen konuşuyorduk geleceğim dedim bi geldim bu çıkmış bende ç.dışı görünmeye başladım beş dakka sonra geldi. Neredeydin dedim ç.dışı takılıyordum dedi. Şimdi soruyorum size furayım mı? Geç cevap yazıyor bazen. Yetişemiyormuş. Kime yetişemiyorsun lan???
  • Aklımda harika senaryolar var ve gece yarısı işleve geçiyorlar. Sonra okuduğum kitaptan feci zevk alıyorum ve rüyalarım baya karışıyor. Köpekler eskiler uçanlar kaçanlar bla bla.
  • Benim tatilimle alıp vereyemeni olan arkadaşlarım canlarım ciğerlerim bi s*ttir olup gidin lan!
  • Evlenmeyeceğim zaten de çocuk işinide istemiyorum lan ben. Tamam çok tatlılar özellikle kız çocukları. Fakat çok yorucular. Yeğenim minik aslanım tam bir fırlama. Her şeyi bana benzer mi lan! Tip aynı karakter aynı! Feci tatlı sıpa.
  • G. Mango'ya rezil oldum! Çanta bulmuştum aşkime gel hayatım bir bak dedim. Verdiği tepki herkesi komaya soktu. Teşekkürler hayatım!!!
  • Başka bir blogda yazıyorum ki yazamıyorum. .kop Ulan burada daha az samimi olmak kolay orada gerçek kimliğim özüm tamamen ben olmam gerek.
  • Eniştemler biliyor size göre E.'yi. Resmini falanda gördüler. Enişte bey gelsin tanışalım diyor kahkaha atmışım. Dörtlü takılırız dedim .kop
  • Hadi gidiyorum sıkıldım. Öpüyorum canlar.