29 Temmuz 2010 Perşembe

Başlangıç

Yeniden çekirdekten başlayıp büyümek gelişmek o kadar tatlı ki...
Birkaç ay öncesinde benim fikirlerim kendi fikirleriymiş gibi tanıtan bir şerefsiz vardı. Bu tabi aldı başını gitti. Şu çikolata işine döndü anlayacağınız. -çikolatayı bulan adam bi halt etmez deyip komşusuna satıyor komşuda ünlü oluyordu-
Tabi ben bir halt etmez demedim asla. Her zaman kendime ve yanımdakilere güvendim. Zaten ondan başıma geldi ya! Kimseye güvenmeyin arkadaş! En değer verdiğiniz kişiler adinin teki çıkınca g*t olursunuz. Tabi insan zamanla alışıyor. Bugün belki de uzun süredir yapmam gereken bir şey yaptım. O kadar mutluyum ki lan! Tamam yolun başındayım ve karşıma bir sürü aksilik çıkacak. Fakat bende artık çömez değilim. Yanımda bir sürü artı ve eksi getirdim. Lan ben her şeye rağmen mutluyum!!!