13 Haziran 2010 Pazar

Kurucu falan dedik ya son günlerde beni evlendirme gibi bir merak sardı insanları. Herkes şu üniversite bitsin seni alacağız diyor. Pardon ne alıyorsunuz? Üç kilo domates miyim ben?!
M'nin abisi başladı bu seferde. Hoş aile yakınlarının bu olayına alıştım artık. Bir kişiyle sadece arkadaş kalmak niye bu kadar zor ki? Abi o benim arkadaşım sende akrabasısın!Bitti bu kadar.
Kız da tutturdu akraba olacağız diye. Gülüp geçiyorum. Geçende biri kuzenini öne sürdü. De get dedim bu sefer açık açık. Artık öğğk diyeceğim. O olmazsa bu olsun var bir de. O daha komik bir durum.
-Bak beğenmediysen bu da olur.
-Cuk. Sıradaki!

Yakında böyle bir konuşma gerçekleşecek ondan korkuyorum. Bay A. da adam olmuş. Tırsıyorum. Burayı mı okuyorsun len? Doğru söyle! Gitmiş giyinmesine özenmiş daha bir düzgün odun olup gelmiş karşıma. Birinciliğimi tebrik etmeye mi niyetliydin bilmiyorum fakat ben o sırada bir erkekten bahsediyordum =) Valla sırf cesaretini kırmak içindi. Ayrıca o bahsettiğim varya ben kimseyi onun kdar çok sevemedim. O benim için çok özel. Yeri ayrı. Her neyse.
Sonuç olarak kariyeri olan fakat bekar biri olarak öleceğim.
Saygılar
Sevgiler
Kaçtım :-*