14 Haziran 2010 Pazartesi

Birinci oldu mu her şey ayrı bir güzel olacak sanıyorsun değil mi? Havaifişekler,tebrikler,plaketler,göğüse asılan o "birinci"yazısı falan.
N*h öyle!
Yapılan konuşmalardan 10/8'i aynen şu doğrultuda ilerliyor.
1.adım: İnanamama (Bazılarında bu kabullenememe olarak değişiklik gösterebilir)
"Ayyy inanmıyorum!"
2.adım:Geleceğe yönelik ilk planlar
"Canım benim! Bunu kutlamalıyız!"
3.adım: Gurur evresi
"Nasıl gurur duydum anlatamam"
4.adım: Ödüllere göz atma
"Kafam kadar altın verdiler valla!"
5.adım: Foto -varsa video-lara göz atma
"Ay çok güzeliz. Ben bunda şişman mı çıkmışım?"
6.adım: Herkese anlatma. Carcar yırtınma
"Birinciiiii olduuu!!!Kime diyorum ya!?"
7.adım: Hayal kurma
"Valla ben o getirdiği puanla nerelere giderdim..."
8.adım: O getirdiği puanı merak etme.
"Kaç puan getiriyor?"
9.adım:Yavaş yavaş birinciyi sıkıştırma
"Nereyi yazacaksın? Bak iyi bir yer seç.Seneye aynı şansın kalmayacak."
10.adım: Birinciyi çileden çıkarma. Üstüne yük bindirme. Strese sokma.
"Oraya babamda girer!" "*** üniversitesine gideceksin!" "Nereyi istediğin değil nerenin adı geçeceği önemli!"

Son adımda birincimiz çileden çıkar hoca-aile-arkadaş üçlüsüne bir güzel kayar.

Ulan o kadar emeğim var. Çalışıp bir yerlere gelmişim. Hem de herkesin bu sene yaydın k*çı yatıyorsun demesine rağmen! Bırakın lan! Benim hayallerim var! Ne istediğimi biliyorum! Dünyanın hiç bir yerinde yok bu kişinin isteklerine önem verme. Hadi lan ordan senin ailen vs veriyormuş! yeme lan beni. Bilmiyoruz sanki.
İş buldum şimdiden. Ama yooook olur mu hiç güzel abicim? Neymiş o istediğimi birden elde edemezmişim! Sana ne lan sana ne! Benim tanıdıktı cartı curttu buldum istediğim işi! Girerim de çalışırım da. Sen ilk seferinde başarılı olamadın diye ne bu hırs öfke kıskançlık?!!! Neymiş puanım iyiymiş zaten. Ulan hangi puan? Daha sınavlar bitmeden beni mezun ettiler birde işe soktular! Hayır bunu yapan ailem olsa falan tamam. Vericem ayarı da yok ulan yok! Herkes mi böyle olur?

Her neyse aklımda birkaç kaçış yolu var. Şşşşttt! Sus bak sessiz ol yerimizi bulacaklar! -bkz:nil.-

Neyse öptüm kaçtım koştum uçtum!


Ps:Gerçek bir Ryan istedim. "Hadi len ordan!"cevabını aldım. Hediye ayağına alacağız hadi hayırlısı. Tanrım sen herkesi anne gazabından koru!!!! -Amin demeden çıkma 10 kişiye de okut bunu .kop-