13 Haziran 2010 Pazar

Dün tuhaf bir heyecanla gittim M'yi aldım. Kuaför falan tam bir kaostu onu geçiyorum. Zaten kuaförleri pek sevmem. -Bilinçaltı- Saçlar mükemmel,makyaj tam ayarında,kıyafet deseniz iş kadını gibi ama daha seksi. Ayakta hiç sevmediğim babetler. -yürüyemiyorum düz ayakkabıyla!- Gittik cübbemi buldum giydim falan. Dışarıda kimse yoktu çıktım tören alanına. Anam! İlk ben bozdum sürprizi! Velilere sürpriz olacakmış. Hocaya da artık seneye dedim. =) İşte hocamla konuşmamı tekrar ettik. -tek ing. konuşma benimdi- Sonra adımı çakacağım kütük ve meşaleler gösterildi falan. Gittim sınfıımla foto falan çektirdik. Videolar fotolar falan kafa bir duman oldu. Sıraya girdik falan işte gittik oturduk vs vs Bir adam -vakıf kurucusuymuş sonradan öğrendim- konuştu da konuştu. İşte 58 yıldır öğretmenmiş yağmur yağmasın dedim yağmadı yukarıdakiyle aram iyidir falan. Tam kafa! Nasıl gülüyoruz adam konuştukça. İşte sırayla ödüller veriliyor.
-Ki söylemeden geçemeyeceğim Be arkadaşım sen ne diye bir haftadır herkese ben birinciyim dersin ki?! Sonra da böyle törene katılamazsın işte!-
Bana ödülümü bu verdi. Nasıl tatlı bir amca anlatamam. İşte ayaküstü babamlarla sohbet ediyor falan. En son altınımı verecek baktı sırıttı. "Düğünede takacağız."dedi. Tabi bu saftirik ben anlamadım bakıyorum bön bön. Adam güldü annem inş. okusunlarda bi falan dedi geçtik.
İngilizce metni okuyuşum çok beğenildi. Abimin yanındaki gençler beni yabancı zannetmiş düşünün! .kop Ben bile bu kadar iyi beklemiyordum. Harikaydı. Aklımdakinden kat ve kat güzel bi kep töreni oldu. Havaifişekler falan atıldı en son. Tüm sevdiklerim oradaydı. Harika bir geceydi. Ve ben hala kendime gelemedim. Amma yorulmuşum yahu! =)