7 Haziran 2010 Pazartesi

İnsan uzun zaman iyileşmeyi bekleyince iyileştiğine inanamıyor. Bir tuhaf oluyorum bir kaç gündür. Düşünüyorum da uzun zamandır kafa yormamışım bu konu hakkında. Diyecek söz bile bulamıyorum ki ben =) Bitti gitti bu kadar basit aslında.
Sanırım şunu duysan çok daha kahrolurdun; Ben sana üzülmedim ki o kadar zaman. Hatta sen en kolayıydın benim için. Diğeri varya hani yansıman olan =) Evet saçma farkındayım ama sevgi denilemez ki buna. Kim kazadı merak ediyorum da. Sanıyorsun ki ruhunu kaplayan o korkunç karanlığı bunlarla alt edebilirsin. İnkar yöntemini kullanıyorsun. Yansıtıyorsun. Ve kendini bile aldatamıyorsun. Evet etrafındaki salaklar buna inanacak kadar kör. Peki ya sen? =)
Neden gülüyorum biliyor musun? Gülüyorum çünkü eskiden sana üzülürdüm. Şimdi o bile yok. Ölüm diye buna derim ben.
Yakında cenazen var bekleriz =)