6 Haziran 2010 Pazar

Bana yine doktor yolu gözüktü....

Doktor deyince tüyleri diken diken oluyor. Köşeye sıkışmış vahşi bir hayvan gibi davranmaya başlıyorum. Feci korkuyorum. Bir yanım gitmezsin diyor diyer yanım a salak bir yıldır seni kandırıp kandırıp götürmüyorlar mı diyor. İkinci konuşan var ya harbi sinir ediyor beni. Yeteeer diye çığlık atasım geliyor. Vurun kurtulayım diyesim var ben gelemem öyle zart doktora zurt doktora olayına. Bacağım ağrısın kesin derim. Eee bekara eş boşamak kolay.
Yine de kendimi kaybediyorum be arkadaşım. Hastanelere girdiğim an korkutucu bir şey oluyorum. Öyle ki yeğenimin doğumuna en geç gidenlerden biriyim. Yok ben istdim istedim de ailem içeri almadı. Neymiş coşuyormuşum. Bebek be dedim en kötü ne olabilir ki?
İçeri girince anlıyor insan. O doğumhanenin yakınından geç bir bakalım. Hele içeride birde doğm varsa! Kadının çığlıkları bitmedi be arkadaşım. Psikolojik savaş gibiydi. Biran önce orayı terk etmek için acil çıkışlar aradım durdum. Afakanlar bastı dayanamadım. Kendim doğurursam ne halt ederim hiç bilmiyorum. Heralde can kaygısı halledilir bir şekilde.
Bu hafta iki doktor ziyareti olacak ikisi de birbirinden beter. Biri büyük diğeri kanlı manlı. ayrıca geri sayıma bakıyorumda...Az kaldı. Birisi benimle dalga geçiyor gibi geliyor bazen.
Birkaç yıl önce okul bahçesinde yere yığılan biriydim. Kansızlık almış başını gidiyormuş. Tedavi ilaç yeme alışkanlığı derken şimdi kessen kan fışkırır =)
Tabi başka şeyler çıkmadı denemez. Mesela size bahsettiğim iki rahatsızlık. Birinde karar vermem gerekiyordu ya hani ya güçsüz ama güzel ya güçlü ama şişko olmak. Maneviyata o kadar önem vermiyormuşum demek ki güzelliği seçtim. Ya da zayıflık diyelim. Her neyse. Sonuçta asla istediğim işi yapamayacağım. Ben hayalime veda edeli çok oldu. Yeni hayallerin peşinden koşuyorum.
İkinci konu ise çok daha berbat. Onun kararını daha önceden verdim. Fakat diyorum bir şerefsizlik olurda devam edersem...İşte o zaman s*çtık!

Her neyse. Her kim okuyorsa sizi bu salak kızın sorunlarıyla sıkıyorum =)
Eh bazılarıda takip edip geçip karşıma soruyor. Hadi len. Ben paylaşmak istesem gelir konuşurum. Buraya yazma nedenim konuşamıyor olması. Bencillik işte daha ne deşiyorsun =)