6 Haziran 2010 Pazar

Dün öğleden sonra çok saf ve bir o kadar da iyi bir erkek arkadaşımız arabasıyla gözlerimizin önünde kaza yaptı.
Çok ciddi değildi allahtan. Biraz göçertti koskoca BMW'yi o kadar =) Bugünde hadi kahvaltıya gidelim dedi. Herkes çekiniyor arabasına binmeye ben malı koşa koşa gidiyorum. Nedeni de şu; ben hızı severim.
Bu tabi yedisinde neyse yetmişinde de o. Basıyorda basıyor. Altındaki de boru değil resmen uçuyoruz. Ulan dün güm diye geçirdi bu bugün abuk sabuk yerlerde hız yapıyor ben mutluyum! Yok abi bende ölümüne susamak denilen olay var. Bugün bunu anladım mesela.
Yan masada oturan angut, kankacığıma biricik Aşki'me at gibi bakıyor. Adeta gözleriyle yedi hayvan. Benim sağım solum belli olmaz arkadaşım. Bu yüzden kendimi durduramadım "Ne bakıyorsun?"dedim ellerimi sıka sıka. Yüzsüz sırıttı dişlerini göstere göstere hala bakıyor. Bu hız manyağı K. da öfkelendi. Masada da bir ben bir K erkek sanki. -Bu arada dişiyim fakat bu konularda susmam mal ya da seks objesi değiliz!- Bu yumruğunu masaya vurdu ben susturdum K git arabayı şuraya çek tehlikeli yere park etmişsin dedim. Bu kalktı ben adama baka baka giydiriyorum. Dinliyor bu da. Angut mu demedim annesinin hatrını mı sormadım o derece. kalkalım diyorum yok. Adam zaten neredeyse yanımızda. Neyse dedik beni tutuyorlar K geldi arabalardan konuşmaya başladık. -Yeap arabalar ilgi alanımda- Biraz sakinleştim falan. Sonra da kalktık zaten. Arabaya gidiyoruz bizim tayfa yan çizdi ben binmem o arabaya diyen diyene. Ulan iki dakikalık mesafede çock iki gaza bastı diye yapmadıkları kalmadı. Ben biniyorum dedim geçtim arabaya kankiciğim Aşki'm koştu geldi yanıma bindik derse gidiyoruz. Sağanak başlamasın mı? İşte o zaman yusuf yusuf oldum. Çocuk cidden deli kullanıyor ve yağmurlu havaların tehlikesini bilirim. Allahtan bu da biliyor çıktı da yavaş gitti sayılır =)
Sadece derse giremedik arabada mahsur kaldık yağmurdan dolayı.

Şimdi şunu fark ettim de ben arabama kavuşunca s*çtım. Yahız yolunda hık hık diye giderim ya millete dalaşırken.

Yeniden diyorum tekrar karşıma çık sırıt kırmızı surat!

ps: birkaç kez trafik kazası geçirmişimdir. En kötüsü hala aklımda fakat insan hız manyağı olmaya görsün. Etrafındakilere söver kendi basar valla =)