27 Haziran 2010 Pazar

Çok sevdiğim bir büyüğüm evliliğini boktan yere mahvetmek üzere. Bir haftadır eşiyle arası kötüydü. İşte aileler falan baya karışıyormuş. Gençliğimi yedi bitirdi diye söyleniyor. Etrafımda pek güzel evlilik örnekleri yok. Benim anne babamında harika bir evliliği yok. Sonuç olarak bana uzakta olsa onların evliliği evliliğe inanmamın yegane nedeniydi. Şimdi gözlerimin önünde mahvolan bu evliliğe dayanamıyorum.
Bir süredir chat yapıyor nette. Bilgisayarlardan az buçuk anlarım. Saat kaçta nerede ne yapmış kimle ne konuşmuş görüyorum. En üzücü olanıysa bana yalan söylenmesi. Eğleniyorum boş ver diyor nadiren karşılaştığımızda. Bazende tehdit yiyorum bir daha benimle konuşamazsın diye. Biraz önce yine bir belgeye rastladım. Ahmet diye bir angutla konuşmuş. Sütten çıkma ak kaşık değilim. Kadın milleti özellikle sevgiye açsa ve o anda karşısına belli amaçlar uğruna güzel sözler söyleyen biri çıkarsa anında yelkenleri suya indirir. Okuduklarımdan rahatsz oldum.
Engeleyebilecek ne yapabilirim bilmiyorum.
Annesine çaktırmadan söyledim. İŞte bu kızı uzak tutun netten falan diye. Netkolik oılur falan diye abarttım. Ama allaha şükür annesi saçma sapan kendini anlattı. Ulan kızın evliliğini yakıyor yıkıyor sen oturdun bana kendini övüyorsun! Hak ediyorsunuz lan!
Çok öfkeliyim. Bugün onunla dışarı çıkacaktık ben bu konuyu açarım ona. Derim okudum sen ne b*k yediğini zannediyorsun? Eğer ilerletirsen de kesinlikle derim eşine. Adamla pek sohbetimiz yok fakat bana güvenir. Bu işin o kadar ilerlemeden bitmesini istiyorum. Yapamayacağım şey yok. Özellikle söz konusu inandığım yegane evliliklerdense.

edit:Evlenmeyeceğim lan. Ne b*k iş anlamadım. Ya karısı ya kocası yer bi b*k.