27 Haziran 2010 Pazar

Dün itibari ile resmen özgür sayıldığım için kendimi hobilerime rahahtça verebileceğim. Zaten akıl almaz bir plan yaptım bir ayı kapsayan bir süre zarfında. Her şey plan dahilinde işlerse harika olacak =)
Önceden de yazıyordum fakat bu sıra daha rahat yazabileceğim. Hali hazırda bitmiş iki hikayem ve devam eden üç hikayem var. Bitenleri çok seviyordum fakat Twilight'ın sayesinde vampirizmden nasibini almış eserlerdi. Son üç hikayem ise çok farklı. Şöyle ki onları çocuklarım gibi görüyorum. Biri ilk göz ağrım. Kimsenin haberi yok ki onunla ilgili farklı planlarım var. =) İkincisi karma karışık. Heyecan,aşk,entrika,kan,ihanet,sevgi,öfke,güç ve intikam üzerine kurulu yapısı. Üçüncüsü ise daha yeni doğmuş bir bebek. Konusu tam belli değil aslında. Bir gece kalktım ve parmaklarım klavyede kendi yönlerine karar verdi. Okuduğumda yabancı fakat bir o kadar bendendi. Çok yeni çok saf çok taze...
İlhamların saldırısına uğramış bulunuyorum. Beynim patlayacak gibi. Keke bir alet olsada düşündüklerimizi direk yazıya geçirse. Yetişemiyorum! =)

Biten hikayelerime gelirsek. İlk hikayem...Daha doğrusu nete eklediğim demeliyim. daha önce binlerce çalışmam olmuştur. Çok sarsark cümlelerim varmış. İnsan yazdıkça ustalaşıyor. İkincisi E. manzaralı bir yerde aklıma gelmişti. böyle otururken niye yazmıyorum dedim ve harika birbaşlangıç yaptım. İnternette yayınlarsanız bazı kötü etkiler olabiliyor. Aklınızdaki olay örgüsüne gelen yorumlar müdahale edebiliyor. Bunu cidden sevmiyorum. Kitap gibi yazıp bırakacaksın öyle yorumlanacak. Öteki türde insanın hayalgücüne müdahale oluyor.

Her şeye rağmen yazabiliyorsam yaşıyorumdur. =)