30 Mayıs 2010 Pazar

Takıldığım insanları etkim altına alıp zamanla değiştirdiğimi fark ettim. Öyle ki bu insanlar eski benliklerini kaybetmese de bir yerden sonra aaaa! aynı a. gibisin diyorlar. Öyle bir zaman oluyor ki benden bir parça oluyorlar. Çok tatlı bir özellik bu bence =)
Mesela abim yaşındaki adamı bile kendime benzettim. Hatta bir değil iki kişi bunlar.
Sonra yılın başındaki evimizin kızı M.'yi açtım baya. Atarcan iki halinde dolanıyor. Biraz fazla oynamışım ki ayarlarla devreleri yakmışım. Olsun çaktırmayın.
Sonra bu küçük dağları ben yarattım akrep kadınım bile benden etkilendi. Üzerimde elbise görmeye dursun anında gidiyoruz -evet beraber- onada elbise alıyoruz. Bana hediye mi aldı gidiyo- Bir dakika ya! Yine kaydım konudan! Ne diyordum? Ha evet, bu da benim cümlelerimle hayat süren bir varlık.
Daha çok böyle örnek var hayatımda.
Fakat ne yazık ki müzik zevklerini değiştiremedim. Bir kalıba sıkışıp kalmış insanlardan hoşlanmam. Hep Rock dinlerim pop olmasa yaşayamam diyenleri kocaman öpüyorum buradan. Hadi len oradan! Arkadaşım sen o zaman karakterini bulmaya çabalarken kasmış kalakalmışsın. Dar bir dünyaya sıkışıp kalmışsın. Yazık yahu!
Evet rock dinliyorum metal dinliyorum ama arada başka türde müziklerde dinlerim. Hiç yoktan adını bilmişliğim vardır. AC/DC ya da Deep Purple dinleyen birinin çıkıp da Bergen dediğinde aldığı tepkiye gülüyorum. İsveç marşını ile bilirim. Her yönlü olmadıktan sonra yaşadığını anlayamaz insan.
Karşımdaki insanla her türlü konuşabilmeliyim. Gelsin bana istediğini sorsun. Bilgim varsa amenna. Yoksa zaten bilmediğim konuda konuşmam. BM. isimli bir arkadaş var hadi ona sırık diyelim. Fazla B ve M dolu bu sayfalar zaten =) Bu arkadaşla eskiden konuşulmazdı. Şimdi onunla güncel tartışmalara girebilen yegane insan karşınızda =)

İşte böyle. Daha yazardım ama baş ağrısı gidermek için test çözmeyi düşünüyorum. Yeap! Baş ağrım test çözünce puufff! =)

Sevilmektesiniz gönül dostları!
Bu da benden sizlere gelsin!