11 Mayıs 2010 Salı

Hiç hayatında çok korktun mu?

Buraya yazdıklarımı okuyup da "Aman ne kadar kötü durumda" demeyin.
Savunma mekanizmama güveniyorum sadece birkaç dakika sonra düzelirim.
Ve lanet olası düşüncelerinizi kendinize saklayın!!!
Salı günü bitmek üzere ve ben hala bir insan evladına açılabilmiş değilim. Oysa tek yapmam gereken birkaç kelime sıralamam. Gerçekten yardım istiyorum. Birine sığınmak gibi. Yalnız değilim. Aslında etrafımda beni dinlemek isteyen bir sürü kişi var. Ve hepsini birkaç gündür başımdan def ediyorum. Biliyorum yapmamam gerekir fakat anlatmak her zaman çok kolay değil. Bugün M.'ye neredeyse anlatıyordum. Hadi ama! "Hiç hayatında çok korktun mu?"sorusundan bir şeyler türetip üzerime gelememesi benim suçum değil! Şey aslında birkaç soru sordu ama ben konuyu geçiştirdim. Gerçekten yapmak istiyorum. Daha bugün fark ettim olayın üzerinden neredeyse 3 yıl geçmiş. İnsanlar hayatlarına devam edebilmiş. Bir çoğu çok daha iyi bir yerde. Peki ya ben?
Unutamıyorum.
Bugün vukuatlı bir köpekle karşılaştık. Daha önce birkaç kızı kovaladı ve onları dışarıdaki insanlar kurtardı. Köpek neredeyse beni iki kez yakalıyordu fakat yer açısından şanslıydım. İşler bugün o kadar iyi gitmedi. Hatta geldiğini görmedim bile. M benden daha çok köpekten korkuyor. Ha bu arada 11 tane köpek beslemişliğimvar bunu da belirtir ve uyuz bir köpekten nasl tırsılır yazısına devam ederim.
M görmüş bunu anında sırtıma tırmandı o at gibi cüsseyle. omuzlarıma tırnaklarını geçirince önüme bakmayı akıl ettim zira arkamızdaki bir gerizekalıya bakmakla meşguldüm. Köpekle burun buruna geldik. nasıl korktuğumu anlatamam. Yan taraftaki arkadaşların varlığı ve köpeğin iyi gününe denk gelmemiz hayatımızı kurtardı. Sonuçta M'nin kurtarıcısı oldum. Tabi geri dönüşte titrememi saymazsak.
Sonuç olarak iyi bir ruh haline sahip değilim.
1-B konusu kapandı. En azından bugün ona bir tane çakmak üzereyken beni durdurabildiler. Eh bu da bir şeydir.
2-O konuyu ne burada -okuyanlar sağ olsun- ne başka yerde dile getirebileceğimi sanmıyorum.
3-Köpek beslemek mi? Sağ olun artık kullanmıyorum.
4-Kimsenin kavgasına karışmak doğru bir şey değildir. Yoksa masum bir şey sandığınız arkadaşınız suçlu çıkabilir ve siz ciddi bir tehdit altında kalırsınız.
5-Ciddi tehdide küfredip yakalanmak da ciddi bir tehdit oluşturur. Demedi demeyin sonra.
Şimdilik bu kadar. Akıl sağlımı koruyabildiğim sürece sizlere evimden yazarım.
Olmadı yumuşacık duvarların olduğu pofuduk pofuduk klavyem ile sizlere ulaşırım.
Kendinize iyi bakın~