9 Mayıs 2010 Pazar

Biri hakkında hiçbir şey

İnat uğrana birçok şey yapabilirim.Ah, birde öfkelendiğimde.
B hakkında her şey güzel ve yavaş ilerliyor.Hızlı olmasını kesinlikle istemem zaten.Özellikle önümdeki sınavlar düşünülünce yeteri kadar sorunum varken birde bu çıksın istemem.
B den açıldı konu. Eski ilişkilerimde C. eğer birini onaylamamışsa her zaman beş para etmezin teki çıkardı. Bu sefer beş para etmez ben miyim diye düşünüyorum.
Hayır çocuk için önce çok iyi çok tatlı çok harika vs vs de dur sonra gel seninle pek uyumlu değil sanırım de. Hayır ne var diğer arkadaşında B den hoşlanıyorsa. Hayır ben çıkışta nikah dairesine de koşacak değilim. Ayrıca o kadar kötü olduğumu düşünmüyorum kesinlikle. Bazen -tamam tamam çoğunlukla- dengesiz oluyorum. Ama hadi! Kimse mükemmel olduğumu söylemedi!
Sanırım verdiğim tepkiler buna neden oldu.
B.'yi aklı başınd sessiz sakin biri zannediyordum ya. Tam tersiymiş herif. Dün gecenin bir yarısında katıldığı partide ayılar gibi içmiş ve sabah zombi gibi dolandı. Sonra çalışkan zannediyordum. Hani sonunda iyi örnek birini buldum ya! Adam hiçbir şeyi takmıyor! Göründüğünün tam tersi biri. Sanırım yine yanlış limana uğradım...