12 Mayıs 2010 Çarşamba

"Özel" değil "Heyecan" olsun!

Doğum gününde ne yapalım dediler illa yapacaklar ya!
Yav kardeşim kutlamayalı olmuş birkaç yıl. Şimdi 18 olunca ne oluyor?
Hayatın anlamını mı bulacağım?
Yoksa dank diye olgunlaşacak mıyım?
Ne yani 18 oldun mu bitiyor mu her şey?
Saçma.

Gel gelelim 20 hatta 30 küsüratlı insanlar bile adam olamamış sen bu 18'likten ne bekliyorsun ki? 18 denilince adamın aklına ister istemez erotik içerik geliyor. Hani bu 18'lik kardeşimiz birgünde adam oldu her şeyi çözdü ya bunu da çözüyor. Oysa 15 yaşındakiler bile dönemimizde daha büyüklere kök söktürür hale geldi. İnsanlar için "özel" değil "heyecan" kavramı önemli hale geldi. Fakat at gözlüğü takımş toplum bunu görmeyi reddediyor.
Okullarda,sokaklarda,resmi ve özel binalarda,aile içinde,dolmuşta kısacası günümüzde her yerde taciz olaylarına rastlıyoruz. Ve ne yazık ki büyük çoğunluğu daha 15 yaşından büyük olmuyor. Eh doğrusu 18'liklerin çoğu kendi ayağı ile gider olduğundan daha genci daha direneni cazip gelir oldu. Eh kaçan kovalanır ya! Sen git kendi ayağınla al ne varsa de sonra adamın ilgisi değişmesin! Yok öyle bir dünya!

Sadece o sapık insanlar suçlu sanıyorsak yanılıyoruz. Aileler suçlu en başta. Yetiştirme tarzı çok etkili oluyor en başta. Ardından kişinin içinde olacak. İd bastırılamıyorsa farklı yollardan tatmin edilecek bir süre. Şiddet ve cinsellik gibi dürtüler düzgün bir şekilde yansıtılamazsa daha çok cinayet ve tecavüz haberi duyarız. Aaa! Bir dakika! Böyle haberler en son yasaklandı değil mi? Hoş son birkaç gündür pek takip edemedim fakat böyle kaldığını sanıyorum. Yazık. İnsanların gözlerini iyice bağlıyorlar. Üstü örtülünce kurtuluk sanıp rahatlayacak kadar saftirik bir millet miyiz?
Hiç sanmıyorum. Fakat savunma mekanizmalarımızdan şu bastırma olan iyi çalışıyor olabilir. Unutuyoruz gidiyor. Aaa 4 kıza tecavüz edilmiş diyorlar 3 gün önce. 3 gün sonra ya bir seks kaseti gündeme oturuyor ya da şu şunu giymiş konusu açılıyor. Daha ne kadar böyle gider ki?

Ha, hemen demeyin duyarsız olduk. Bir kişi de tepki vermiyor diye. Daha geçen gün köpek saldırısından kurtulup koşarken biri arkamızdan bağırıyordu.
"Of of yavruuum! Gelsene buraya be anam!"diye.
Tamam burada benim kopmuş olmam ve bu sesin sahibine saldırmam gerekiyordu. Lakin öylede yapacaktım. bir döndüm tanıdık bir arkadaş bizimle dalga geçiyor. Biz selam verip arkadaşımız olduğunu belirtmesek yanımızdan geçen amca elinde soğayla çocuğa doğru gidiyordu.
Tamam sopayla sapık kovalamak çok medeni bir durum olmayabilir. Ama bu gerçekten bir sapık olsaydı bende bir sopa kapar amcanın peşinden dalardım.
Her neyse doğum günümde buraya kadar getirdim konuyu ya yine aferin bana =)

Bu arada illa bir şey yapacaksanız ufaklık sevinsin her yeri balonlarla donatacaksınız. dedim. Ufaklık kim mi? Yeğenim. Bari çocuk sevinsin =)
Benim farklı planlarım var XD