18 Nisan 2010 Pazar

Hiç haz etmediğim biri geçen beni gülme krizine soktu.
Okulun en güzel kızlarından vs bahsediyorlardı.
Konuşmacılardan X beni sever ben onu sevmem.
Y ise hem sinir olur bana hem durmadan karşıma çıkar.
Ben mi? Ben ikisinden de haz etmiyorum.
X benim fransız kadınlara benzediğimi ama gözlerimin iran kadınlarının gözleri gibi olduğunu söyledi. Bunun üzerine genlerim tartışılırken Y itiraz etti. Koptu küfür savurdu vs vs

Garip biri bu.
İnsan anlamadığın ya b*k atar ya tuhaf dermiş ya benimki de o hesap.
İşin kötüsü Y birgün feci bir pislik yapacak onu bekliyorum.
Ha zaten yapmayı planladığı şeyi biliyorum ve üzülerek önlemimi aldım da.
Aylardır çelişkide olduğum bir konuda kesin kararımı verdim.
Melek sayılmam fakat bir pisliğin içine girecek değilim.
Şimdi uygun bir şey bulmam gerekçemi dile getirmem gerekiyor.
Bana şans dileyin.