4 Mart 2010 Perşembe

Pembeyi sevmeyen bir bünyeden...




Karamsar karamsar nereye kadar dedim bugün.
Aldım elime karamelli kuruvasanımı geçtim sınıfıma. Bizimkiler de yeni bir icat peşindeydi.Üstün Çorum mühendisliği etkisiyle portatif nargile icat ettiler. Su şişesiyle pul biber,çay,nar çiçeği kurusu,tütün va kahve çektiler. Bizde dumanına maruz kaldık. Korkuyorum kanser olacağız bu gidişle .kop
Yarın da büyük gün benim için. Hacettepe'ye gidiyorum. Hoş akşama sağ kalır mıyım orası meçhul. Tahminen şu konuşma geçecek:

Ö: Hani giymeyecektin bunu?
A: Neyi? hehehehehe!
Ö: Gülüyor ya! Tam dayaklıksın.
A: Höst lan!
Ö: Sen nasıl bir kızsın ya? Yürü git. Sinirimi bozuyorsun.
A: Hadi ya! Pekala!

-Burada büyük ihtimalle tekme atarım, kolumu tutar falan.-

Ö: Kimse bir şey dedi mi?
A: Ne?
Ö: Neyse, K. buna bir şey diyen oldu mu?
K: Yok yaa. Hakaret kabul ederim.
A: Kes be! Gerzek.
Ö: Hala konuşuyor ya!

Şeklinde uzayıp giden bir konuşma olur hani!
Zaten geçen balo konusu açıldı koptum resmen.kop Dışarıdan kimseyi götüremiyoruz ya beyimiz triplerde.

Ö:Kiminle gidiyorsun? O çocuk yakışıklı mı ha?
A:....
Ö:Cevap versene. Yakışıklı mı?
A:Neden ki?
Ö:M.'ye alacağım.
A: He..Bende kendin için istyorsun sanmıştım. -millet kopar.-
Ö: Benimle gelmek isteyen dolu kız var.
A: Ne güzel. Rüya olmadığına eminsin di mi? -millet hala kopuşlarda-
Ö: Kızın yanına gitsem benimle gel diyor.
A: Ah canım yazık ya. O kadar mı çaresiz?
Ö: Çok komik. Eee sen kiminle gideceksin?
A: Kısmet.
Ö: ?
A: (:
Ö: Peki. Sizin okulda güzel kız var mı ya? belki ben onu götürürüm.
A: .... -içten küfür etme-
M: A. varya daha ne olsun!
Ö: Bende onu demesini bekliyorum zaten. -pis bir sırıtış-
A: Hönk!

Allahtan Kara M. geldi de kurtuldum sorgudan. Yarın akşam büyük ihtimalle baya bir tepki almış bir halde döneceğim eve.
Yani.
Sanırım.
Umarım (: