5 Mart 2010 Cuma

Macera olur ya!!!


Abi ne garip dündür ya.
Kimseye anlatmaya yüzüm yok hani.
Ben ömründe spor yapmamış ve spordan da nefret eden bir insanım.Bugün kilometrelerce yürüdüm ama! Neden?
İlk önce okulun düzenlediği üniversite gezisine katıldım. Gittik geziyoruz iki arkadaş. Arkadaşın adı S ile başlıyor. İşte S ve ben geziyoruz falan. Bir baktık kaybolmuşuz kampüste. Neyse salla diyoruz hani daha gitmemize de saatler var ya! Bulduk yolu falan. Yağmur bastırdı o ara. Islanmamak için sığındık bir yere. İşe bakın ki şemsiye satıyorlar. Hemen aldım bir tane, gezicem ya kimse tutamaz. Dinlemiyorum yağmur falan. Dışarı çıktık baktık fırtına falan olacak gibi değil. yine bir yere sığındık. hava biraz düzenlice de hadi alışverişmerkezine gidelim dedik. İşin doğrusu saatlerimiz vardı ve biz zaten gezmiştik. Neyse servisin geleceği yere gittik bekliyoruz. Hocalarda bizi dershaneye gidiyor zannediyor. İki kafadar servis diye bir arabaya bindik. Bendeki mantık "macera olur ya". Araba üniversiteden çıkınca hadi gençler diye bağırdı ve bizi yolun ortasında bıraktı. Sonrasını hatırlamak dahi istemiyorum.
Kilometrelerce yürüdük. Bu sırada fırtına feci derecede şiddetlenmişti. Benim altımda çoraplarla şort. Montuma sıkı sıkı sarılmışım bir elimlede şemsiyeyi tutuyorum. Ama şemsiye falan olacak iş değil. Saçlarımız ıslanmaktan tek tek duruyor. Yanaklarımızdan bile sular akıyor. Ayakkabılarda sağlam değildi zaten. Hani Harley Davidson'larımı giysem içim sızlamayacak. Islak bir halde fırtınanın ortasında otobanda yürüyen iki tipiz. Evet otobanda gidiyoruz! Nasıl sövüyorum anlatamam. Hani içimden de diyorum kesin ölürüz eve gidemeyiz diye. İkimizde sonradan itiraf ettik öleceğimize inandığımızı.
Neyse sonra bir taksi bulduk. Adam nasıl acıdı bize anlatamam. Taksiyi gördüğümde ne yapacağımı şaşırdım resmen! Büyk bir mutlulukla sırılsıklam alışveriş merkezine gittik. Herkes bizi dershanede sanadursun biz gidip yeni ve kuru kıyafetler aldık. ardından kahv içmeye gittik.
Şimdi herkes beni sadece üniversitede gezmiş eve gelmiş biri sanıyor. Bense aklımdaki "hayatta kal" düşüncesini fazla benimsedim.
Bugün ölmemişsem başka gün ölmem zaten.
Böyle de garip bir gündü hani...