3 Mart 2010 Çarşamba

Hadi Karar Zamanı!

Her şey görünüşten ibaret mi?
Hayır şuan kendimi gayet güzel buluyorum. Kilom boyum saçım kaşım her şeyimi seviyorum.
Peki sağlık mı görünüş mü diye sorsalar size?
Sanırım bir çoğunuz sağlık tabi ki der. Şöyle düşünün; ince vücudunuz şişecek.Eskiden olduğunuz kişi olamayacaksınız. Sonsuza kadar.
Bunun bir sürü örneğini gördüm.
Görünüşü seçersem hayatım boyunca sinirli güçsüz zayıf v s vs vs kalacağım. Sanırım buna değer ha?
Seçimimi çoktan ypmış olmasaydım şuan kan tahlilinde olurdum zaten.
Daha kaç tüp kan alacaklar ki bu bedenden merak ediyorum...Hastanelerden korkan biri olarak fazla içli dışlıyım hastanelerle.
Biri benimle dalga geçiyor sanırım.
Ben tırsa tırsa o kapıdan girerken bir arkamdan puhahahahaa diye gülüyor.
En azından biri eğleniyor. (:


Ps:Bu arada ne olur ne olmaz diye arkamda olabildiğince eser bırakıyorum. Durmadan yeni şeyler yazıyorum. Oldukça orijinal olması için çırpınıyorum. Her yeni yazıda bir şeyler başardığımı görüyorum. Hevesimi kıran tek şey bunu ticarete dökmüş olanlar. Hayır kitaplardan bahsetmiyorum. Yazdıklarımı eskiden bir sitede yayınlıyordum. Hala orada dvam edem bir hikayem var. Pek bir aile işi oldu o da. Bir kaç kişi beraber yapıyoruz sayılır. Büyük bir zevkle. Geri kalanı salla zaten. İçten pazarlıklı olmuş millet. Okula gitmem gerekmese oturur herkes kahpe olmuş dünya bile ulan derdim.