21 Şubat 2010 Pazar

X: Eee burada işimiz bitti. Şimdi nereye?
A: Bilmem. Ben sevdim aslında burada olmayı...
X: Ciddi olamazsın. Hadi ama! Kızım sen bir yerde uzun süre duramazsın ki.Amacına ulaştın bitti.
A: Biliyorum.Ama kabul etmelisin ki son günlerde oldukça değiştim. Olumlu yönde yani.
X: Eee?
A: Yani ben şimdi kitap okuyup müzik dinleyeceğim. Sen istediğini yap.
X: O kitabı mı? Hadi ama!! Onu dördüncü kez okuyorsun!
A: Ne olmuş yani?
X: Şöyle, sen ki bir kitap ikinci kez okunmaz dersin ama gel gör ki aynı kitabı dördüncü kez okuyorsun. Üstelik onu kimseyle paylaşmıyorsun. Üzgünüm kızım takıntılısın.
A: Ben o sözü insanlar için diyorum canım. Ayrıca seviyorum o kitabı ne olmuş?
X: İyi. Pekala. Git oku kitabını.
A: Sonra görüşürüz. Ha?
X: Elbette.
A: Tamam o zaman.
X: Tamam.

*Günlük bir konuşma desem? Çekişmeli ve bir o kadar vazgeçilmez. Her neyse sadece içimden geldiği için yazdım.
Yeniden iyi geceler (: