21 Şubat 2010 Pazar

Olumlu ol ve Gülümse




Hergün bu cümleyi tekrarlıyorum içimden. Hergün de işe yarıyor. Bir şekilde gülümsediğimde yüzüme yapışıyor sanki. Kurtulamıyorum. Olumlu şeylerle mutluluğu yakalıyorum. Birkaç dakika boyu mutluluğun tadına varıyorum.


Gülümsemek için birçok neden var.


Benim için boş olan bir zamanda;


Bir kadın evlenme teklifi alıyor.


Bir çocuk yeni bir aileye kavuşuyor.


Bir adam hayatının işine sahip oluyor.


Bir kadın çocuklarının o gün açlıktan ölmesini önlüyor.


Bir başka kadın bir eldivenle kendini özel hissediyor.


Bir köpek bir çocuğun hayal dünyasını zenginleştiriyor.


Bir adam tuttuğu takımın kazanması ile havalara uçuyor.


Bir kadın gerçek arkadaşlarıyla hoş bir yemek yiyor.


Bir aile bir araya geliyor ve ortak bir mutluluğu paylaşıyor...


Sadece gülümsemek...


Tüm bunları düşünüp sadece gülümsemek o kadar zor olmasa gerek.


Ben gülümsüyorum.


Her şeye inat belki ama gülümsüyorum.


Biliyorum ki gerçek hayatta mucizelerimi kendim yaratırım.