20 Şubat 2010 Cumartesi


Umudun yetmez kimi zaman geleceği yaşamaya...



Bu sözü öylesine seviyorum ki...Nereden nasıl hayatıma girdi kim söyledi hiçbir fikrim yok.Ama nedense benimsediğim bir cümle. O kadar şey anlatıyor ki birkaç kelime...

Benim için anlattığı şeyler çok farklı.

Gelecek tamamen karanlık.Herkesin karanlıktır diyeceksiniz.Herkes az sonra ne olacağını bilemez.Haklısınız da.Bilmiyorum ne olacak...Çünkü karar veremiyorum.

Hayatım boyunca kararsız biri olmuşumdur.

Oysa şimdi karar vermem gerekiyor.Bir an önze karar vermeliyim.

Geleceğimi etkileyecek bu kararı vermesem ne olur?

Şimdiki hayatımdan pek bir farkı olacağını sanmıyorum.

Aslında sadece daha sinirli ve daha güçsüz olurum.

Güçsüz olmak...

Bedenen güçsüz olduğunuzda bir şekilde açığınızı kapatabilirsiniz.Bir kız olarak dün 4 erkek benzettim. Tamam üçünde çok zorlanmadım. Ama sonuncusu canımı gerçekten çok sıkmıştı. Doğal olarak geleceği ile oynadım .kop

Şimdi efendi efendi hareket ediyor.Hoş herkes gelip bana siz ne zaman o kadar yakın oldunuz?Seni kucağına mı almıştı? Bekle bekle sen ona tekme mi attın? soruları yöneltiyor.

Cevap çok basit.

Arkadaşın ruhsal sağlığı sağlıksız.*

Akli dengesi dengesiz.*

Gelecekten bahsederken geçmişe döndüm, o da güzel (:

Kısacası geleceği bilmemek daha iyi.Sadece akışına bırakmak gerekiyor zamanı...


*Selen'e aittir.