19 Şubat 2010 Cuma

Rastlantının böylesi...


Sadece iki gün...İki saniye...İki sözcük...


Yıllardır aradığım bir film vardı. Tek bir sahnesi aklımdaydı ve ben filmi herkese soruyordum. Bir süre sonra sormaktan vazgeçtim.Bir sürü film içinde sadece tek bir sahne ile o filmi bulmam şanstan öteydi.

17.02.10 tarihinde biriyle tanıştım.

18.02.10 tarihinde msnde konuşmaya başladık.

Konu nasıl oraya geldi inanın bilmiyorum.Birden filmin o sahnesini anlattım.


"Gerçek hayatta mucizeler yoktur."*

"Gerçek hayatta mucizelerini kendin yaratırsın."*


Eğer hikayem için o yazıyı yazmasaydım Işıl ile tanışamayacaktım. Tanıştığımda öm'den konuşmak zor gelmese mail adresimi vermeyecektim. Ve hayatım boyunca ikinci bir şans gelmediği sürece o filme ulaşamayacaktım.


Gelelim filmin konusuna...

Hayatımızda ki 3 saniyenin bile ne kadar önemli olduğundan bahsediyor. 3 saniye içinde nelerin değişebileceğini...Bir metroyu kaçırmakla sevdiğimiz adamı başka bir kadınla yakalamamızın arasındaki o ince çizgiyi anlatıyor. En azından aklımda kalan buydu.

Filmi yeniden izleyeceğim en kısa zamanda.

Tekrar teşekkürler Işıl (:


*Vampir Akademisi Serisi/ Buz Öpücük~Rosa ve Dimitri