17 Şubat 2010 Çarşamba

"Sen yanlış doğmuşsun. Son dakikada kıza dönmüşsün."

Dershanenin dışında sigara içmeye çıkmıştık arkadaşlarla.-Hayır ben içmiyorum.Pasif içici diyelim biz şuna- Son günlerde oldukça sinirli dolaşıyorum ortalarda. Bu arkadaş bir şey dedi şuan anımsayamıyorum. Damarıma basmış olacak ki hırçınlaştım.
Ne dedim ne yaptım yine anımsamıyorum(:
Fakat at gibi herif tırstı ve geri çekilmek zorunda kaldı. Ardından da yukarıdaki cümleyi kurdu. Bayılıyormuş benim atarlarıma. Ona çemkirmeme vs.
Ben ne yaptığımı bile fark etmiyorum oysa. Sadece etkiye tepki veriyorum o kadar.
Oldukça masum bir hale getiriyorum ardından olayı.
Ben meleğim diye dolaşıyorum.
Bir de şeytanlığımı göstermesem tam etkili olacak ya...
İyi biri olduğunu düşündüğüm birine neden kötü davrandığımı anlamıyorum...
Çocuk her lafıma o kadar hoş yaklaşıyor ki..
Camdan atmak gibi hain planlarıma kulak misafiri olup "sen iste ben zaten atlarım" diyor.
Ben de istediğimi hemen atlamasını söylüyorum.
Biliyorum biliyorum duygusuzum (:
Bugün ona sadece sapık ve uyuz olduğunu söyledim.
Onun dışında ya sustum ya iyi davranmaya çabaladım.
Neden bilmiyorum....