17 Şubat 2010 Çarşamba

Selen...




Yaklaşık iki yıl kadar önce oldukça hanım hanımcık biriydim. En fazla annelerle ilgili küfürü kullanırdım. O da oldukça nadir...


Ardından sınıfıma yeni biri geldi. Değişikti. Okumak için yeni bir kitap gibi yeni bir karakter duruyordu önümde.


Önce anlamaya çalıştım. Olmadı. Fazlasıyla karışık bir yapıya sahipti.


Ardından uzak durmaya karar verdim. Kader dediğimiz şey yollarımızı yine kesiştirdi.


Şimdi arkadaşız.


Sayesinde hayat ile ilgili bir sürü şey öğrendim diyebilirim.


Küfürlerde bunlardan biri sadece...


Oldukça yaratıcı küfürlere sahip kendisi ve çevresi. Evet çevresiyle de az çok alakam var.


Aradan iki yıl geçti. Bazı kişiler onu yeni yeni çözüyor. Oysa ben geçen yıl anlamıştım...


Göründüğünden çok daha zeki.


Her türlü konuda konuşabilecek kadar bilgili.


Sadece tek bir konuda takılı kalmamış her konuda kendini geliştirmiş.


Sempatik ve sıcakkanlı.


Kötü özelliklerini söyleyebilecek kadar dobra.


Dişe diş göze göz diyen biri.


Gerçekleri canınızı yakmadan gösterebilme yeteneğine sahip.


Kısacası gelecekte de görüşeceğim biri.