14 Şubat 2010 Pazar

Flörtoloji~~Nerede kalmıştık?

1)Gizemli ol
2)Maceracı ol
3)Kendini meşgul et
4)Yaratıcı ol
5)Umursamaz ol
6)Gülümse
7)Olumlu ol
8)Soru sor
Flörtoloji adlı kitaptan bahsetmiştim.Boş vaktiniz varsa ve kendinizi geliştirmek istiyorsanız güzel bir kitap.Ne yazık ki benim için geç kalmış bir anlamda.Yazan birçok şeyi daha önce kendimi geliştirerek hallettim zaten.Ama daha yolun başında olan Bay ve Bayan herkesin okuması gereken bir kitap olduğunu düşünüyorum.Eğlenceli bir dilde kanıtlayıcı bir şekilde yazılmış.
Yukarıda yazan maddelere gelirsek...
Şöyle düşünelim; biri ile tanıştınız. Oldukça gizemli görünüyor.Çünkü onu tanımıyorsunuz. Kendinden çok fazla bahsetmiyor.Geçmişi koca bir sır. Onu tanımak istiyorsunuz. Ve bu kişi bazen hayatı uçlarda yaşamaktan hoşlanıyor.Yani maceracı biri.Kim bazen hayatını riske atmaktan hoşlanmaz ki?
Aynı adamımız ya da kızımız sürekli bir şeylerle meşgul.Yetimlere yardım ediyor ya da bir tv kanalında gönüllü çalışıyor.Onunla sık görüşemiyorsunuz.Ve bu sizi fişekliyor.Onu daha fazla görmek istiyorsunuz.Çünkü o oldukça meşgul. Şiir yazıyor,minik hikayeler oluşturuyor geziler düzenliyor.Kısacası o yaratıcı biri.Hayatına hep renk katabilir. Daha da güzeli yere düştüğünde ya da aptalca bir şey yaptığında kendine gülebiliyor.Umursamıyor! Hayatı o kadar çok takıp her şeyi sorun haline getirmiyor. Etrafında durmadan gülümseyen birini mi arıyorsun? İşte karşında! O her şeye olumlu yaklaşabiliyor ve bu yüzden surat asıp hayatını karartacağına gülümsüyor. Hatta senin aptal esprilerine bile gülüyor. Ne tatlı değil mi? Aaah!! Bu kız/erkek sana sorular soruyor. Filmi beğenip beğenmediğini öğrenmek istiyor. Ya da gününün nasıl geçtiğini merak ediyor. Dostum o seni merak ediyor. En sevdiğin şeyi öğrenmek istiyor:Seni!
Pekala, yukarıda anlattığım karakterle kim birlikte olmak istemez?
O kişi siz olabilirsiniz.Herkesin arzuladığı,o kız/erkekle görüşmek istiyorum dediği kişi olmak o kadar zor değil. Sadece eğlenceli biri olmaya çalışın.Herkes arkanızdan harika diyecektir.Bu kitap gerçekten muhteşem şeyler anlatıyor.Birçok kişiyi kurtarabilir.
Oldukça popüler olmaya başladı çevremde.Neredeyse tanıdığım tüm kızlar okuyor.Ama asıl istediğim koruyucu kimliği taşıyan erkeklerinde okuması. Çünkü bunları yapmayı başaracak kızların kalplerini koruyacak birine ihtiyacı olacak.
Sonsuza kadar sürmese bile...
*Bu kitabı okuyarak benim izlenimlerimden daha fazlasını elde edebilir kendinizi geliştirebilirsiniz.En kötüsü bir şeyler okumuş olursunuz.Denemeye değer ha?