13 Şubat 2010 Cumartesi

Ateşle yaklaşma!

Son birkaç gündür pimi çekilmiş el bombası gibi dolanıyorum.
Açım.Öfkelenince yemek yiyemiyorum.
Sinirliyim.Kapıya bir tane geçirdim dolayısıyla el-bilek kalmadı şiş şiş geziyorum.
Bildiğiniz pis oyunlar içinde kaldım.
Sözde işini yaptığını zanneden bir görevli tarafından dün bu saatlerde hakarete uğradım.
Daha doğrusu özel hayatıma tecavüz edildi.
Kadın değil beni tanımak görse adımı hatırlamaz.
Ama benim şımarıklığımdan girdi ruh sağlığımdan çıktı dün.
Beni tutan iki kişi olmasaydı ağzımdan çıkanları bizzat onunla paylaşmak niyetindeydim.
Bugün de iyi kız rollerindeydi kendileri.
Peşimde dolaşmaları bir şeyler ikram etmeleri...
Arada laf sokmaları!
Ama bende az sayılmam hani (:
Milleti örgütledim,ailemi arkama aldım.
İkimizinde artılarını eksilerini hazırladım. Nereden saldıracağımı nasıl yara alacağımı hesapladım.
Organize olmuş bir halde bekliyorum alev almayı.
Savaş başlasın!!!