21 Ekim 2010 Perşembe

(resim temsilidir.)


Küçük bir bebek düşünün. Bu bebeği ağabeyine bırakıyorsunuz ve bu şaşkın ağabeyi biberonuna bira koyup veriyor bebeğe. Evet, ilk içkimi böyle içmişim =) Hatırladıklarımı da zaten ilk olarak hep abimle içtik. Hep der "Bir gör dene öyle karar ver. Bunu da yanımda yap." Bu yüzden biz beraber içeriz. Hem çok da iyi bir yöntem bu. Ben içkiden hiç haz etmem mesela. Öyle alkolik değilimdir sevmemde. Sigara deseniz, geçen yıl her dershaneye giden genç gibi bir iki sefer denedim. Zaten dudaklarım angelina'nın dudakları gibi olduğundan sigara düz durmuyor. Öpüşüyor gibiyim içerken .kop Hem bu nedenle hem de abime bıraktıran kişi ben olduğum için içmem sigara.


Küçüktüm hatırlıyorum, eski evimizin salonunda ona nasıl yalvardığımı... O gün bıraktı. Yeniden içti sonraları fakat bana belli etmemeye çalıştı. Ben anlayınca da bok iç dedim zaten. =)


Sonunda tüm o sevgililerinden sonra birini buldu. Haftasonu nişanı var. Kızı çok sevdim ben. Öyle görümce vs vs gibi değil hemde. Kız iyi abim mutlu gerisi yalan zaten.


Pek bir şeyde anlamadım. Nişan alışverişi falan derken gerçekten gidiyor mu şebeğim? Benim güven kaynağım öküzüm artık evleniyor ha? Kim ben her düştüğümde beni tutacak? Kim kendine gel diyecek bana? Saçmaladığımı söylediğinde dinlediğim tek insan gidiyor mu şimdi?


Pazar sabahlarımızı çok özleyeceğim. Bana inat olsun diyemidir bilmem patates kızartmasını bile balla yer. Birde benimle dalga geçer. Kendisi şeftali yiyebilirmiş gibi!





Onu bunu bilmem benim bir tanecik öküzüm o!