27 Ekim 2010 Çarşamba

Özel birine;
Bugün hakkında bazı şüphelerim vardı, doğrusu. Fakat sabah oldukça endişeli olan halimi bir anda silip yok ettiğini görünce gerçekten rahatladım. Doğrusu bugün yüzüne söyleyemediklerimi buraya yazmak isteme nedenim neydi emin değilim. Sanırım sanalda olsa teşekkür etmek istediğim için. Gerçek olamayacak kadar iyi olan bir şey varsa genelde gerçek değildir. Bu yüzden sana karşı özellikle sınırlar koydum geçen haftalarda. Fakat bugün bu sınırları büyük ölçüde geçtin.
Sabah huzura kavuşturduğun için, üni.den ilk kez kaçmamda yanımda olduğun için, benim istediğim filme gittiğimiz için, parmağımdaki bu yüzük için ve kalbimde bu sıcaklık için teşekkür ederim.
Hediye kabul etmekle ilgili ufak bir sorunum var. Biri hediye verdiğinde nasıl kabul edeceğimi bilmiyorum. Çünkü sahip olmadığım çok az şey var hayatta. Önemli olan nesneler değilmiş oysa. Önemli olan onları veren kişiler ve verme nedenleriymiş. Yüzüğü ilk aldığımda ya da birkaç kez geri çevirdiğimde yapmam gereken gibi teşekkür etmeliydim.
Teşekkür ederim.
A.