17 Eylül 2010 Cuma

Küçük Prens ve Ben

Dün gece hakkında daha önce yazdım mı bilmem fakat okuyanlar Küçük Prens'i bilir. İŞte dün onun ablasının kına gecesi vardı. En nefret ettiğim organizasyona gitme nedenim de doğal olarak Küçük Prens'ti. Fakat şöyle acı bir gerçek var ki....Kına geceleri erkeklere kapalı!

Tabi ben malı laylaylom gittim. O bahsettiğim elbisemi giydim, kırı fönlü bir saç. ((İri dalgalı)) Hafif bir makyaj ve ta-daa ben değil görenlerin tabiriyle "kuğu" gibiydim. Ne yazık ki babaanne ile gittik. Kendisini üç yıldır tanıdığım gerçeğini yok sayarsak pek bir muhabbetimiz yok. Bak hatırladıkça tuhaf oluyorum! Neyse işte bir iki saat oturduk falan böle kadın kadına. İçeride ki en güzel kişi olmanın zevkini sürdüm falan. Ha girişte karşılaştık ama bu yüzüme bakmayınca bende yürüyüp gidecekken arkamdan seslendi döndüm =) Merhaba dedim geri gittim nıhahahaa.

Aptal kına gecesi bitince dışarı çıkıyorduk babaanne merdiven çıkamıyor işte ona yardım ediyordum annem öndeydi falan kafamı bir kaldırdım ta-daa. Gülümsüyor bi baktım bende gülümsüyorum. Yanak kaslarım ağrıdı zaten. S. Yenge gelin bize gidelim dedi işte babaanne yook çıkamam ben diyor. İçimden hay ben diye başladığım sıra Küçük Prens geldi. "Ben seni çıkarırım Teyze. Gelin lütfen."falan dedi. Ama işgüzar babanne inatla yok falan diyorken bi baktım Küçük prens bana gülümsüyor ve babaanneyi tuttuğu gibi merdivenlere gidiyor. Kahkaha atmamak için zor durdum. Sonra arabasına bindirdi işte. Ben çıkarırırm siz merak etmeyin falan dedi. Gittik evlerine kapıyı açtı geçmemi bekledi tabi eve o çıkarmadı hain. .kop Bu bir ara ortadan kayboldu bi geldi eşofmanlarla! Bir insana bu kadar ım yakışır ya! Maç var falan diye geveledi. Hadi izleyelim dedim. Hangi dişi varlık der beee!! Hemde üzerinde harika bir elbise varken oturup maç izleyen biri! Neyse efendim yeteri kadar övgü aldım dün .kop
Maç izliyoruz küçük odada biz enişte göründü. Hay diye sövecekken bir baktım. Küçük prens o işe de el attı. Dün beni birçok kez kurtardı diyebilirim. Mutfakta süzmeler falan. Kirli sakalı... Yok lan aşık olmadım da. Ne bileyim bee..

Ha bu arada eve saat 1'den sonra girmem evde yankı buldu. Babalarımız düşman sayılır. En azından benimki onun babasından nefret eder. Evlerine gittim diye az önce azar işittim. Ne işim varmış. Çekemiyorlar diyor Tam diyecektim Küçük prens öyle değil diye zor durdum. saat 3'de yine görüşeceğiz. da da daaaannn!
Sarışın fakat saçları biraz koyu. kirli sakal var gözleri harika ve feci iyi sakin ve kibar! Yaşlılara falan feci yardım ediyodu. Öyle işte. Kbaul etkilendim. ablamda biliyor ve bize yardım ediyor denilebilir. Feci bir çöpçatan olabilir bence .kop
Bu kadar.
aptal aptal sırıtmaya devam etmek istiyorum. .kop