23 Ağustos 2010 Pazartesi

Kısa kısa ((2))

*Karıştırıp evdeki ikinci pc'ye bikinili fotolarımı arka plan yapmışım. Gecenin bir yarısı bunu gören sevgili öküzüm şok içine kalmış. Sonuç: azar yedik.

*Dün yeğenimin birinci doğum günü vardı. Süsleme bana ait dedim. Önce gidip süslere para döktüm ardından nefes harcadım. Bir oda dolusu balon şişirdim. İnatla. Bu benim eserim olacak kimseyi istemem dedim. Sonuç: Ciğerlerim bana sövdü.

*Dün feci bir rüzgar vardı. O rüzgarda balonları bir araya getirip çiçekler yapmaya çalışırken hastalandım. Sonuç:Yataktan anca çıkabildim.

*O yaptığım çiçekleri buraya koyacağım. Telefona ancak ulaşabildim. Sonuç: İkinci yazım bunla ilgili olacak.

*Dünün fotolarını pc'ye aktarmam için bellek kartını bana verdiler. Kartın içinden dolu fotom çıktı. Sonuç: Hepsini sildim.

*Babam kredi kartını ödemeye ve lanet olası bankaya şifre için konuşmaya gitti. Eee...Şifre olmadan da alışveriş yapılabiliyormuş! Hem de defalarca... =) Sonuç: Babayla karşılaşırsam yanarım.

*Abim dediğim öküz lanet olası bir hız tutkunu. Altında en iyi arabalar var ve o pislik benim hep yapmak istediğim gibi turbonun anasını ağlatıyor! Dün kuzenin arabayı alıp sokakları inlettiler! Böyle arabanın camından melül melül baktım. Sonuç: Birgün bende yapacağım!