29 Ağustos 2010 Pazar

Karmakarışık ((1))

*Ne kadar önemli olursa olsun "o" insanda benim için önemini er geç yitiriyor.

*Portakal harika bir meyve, özellikle bitter çikolata ile.

*Şu aralar yediğim tek çikolata da o zaten =)

*Dr. Oetker benim için üretiliyor sanki! Her ürününü alıp test yapmaktan ve sonrasında üyük bir iştahla yemekten çok mutluyum.

*İçimdeki ev kadını ve anaç tarafım baya kendini belli ediyor. Dün tüm gün ufaklık bendeydi. Feci yoruldum yemek yemedim fakat mutluydum.

*Akşam evine götürürken kucağıma yattı. İşte o an çocuk istediğime karar verdim. Hem de dünya tatlısı bir kız çocuğu. Adını Defne koymayı düşünüyordum ama Mina da olabilir.

*Dr. Oetker'in krem karameli gerçekten güzeldi. Fakat çok hafifti hiç şeker yokmuş gibiydi Siz tadı daha belirgin olsun isterseniz arkasında öneri var =) Gerçek br karamel sever olarak tavsiye ederim. Küçük karamel krizlerine iyi geliyor.

*En kısa sürede panna cotta yapacağım =)

*Bu arada Chicco'da yeni doğan erkek bebek seti feci indirime girmişti. Anne adaylarına duyurulur.

*Bebek arabası düşünenlere de şöyle söyleyeyim iyi marka demek her zaman güveneceksiniz demek değildir. Araba alırken bebeğinizin parmakları sıkışabilir mi diye dikkatli inceleyin. Biz direk aldık ve az kalsın ufağımın parmakları gidiyordu.

Bu kadar! Açım ve gidip tıkınmalıyım =)