1 Ağustos 2010 Pazar

FearFactor

Acun'dan sonra hiç izlemediğim fearfactor şu an anne sayesinde izlenmektedir. 3. etap nedir öyle!! yazık günah o gizem'e valla. Kızın başına attılar örümcek ile böcekleri ısırıp duruyorlar kızı. Kız çığlık attıkça ben bağırıyorum "Isırıyorlar!" diye.
Örümcek fobim var. Öyle saatlerce karşımda dursun umursamam ama yürümeye başlayınca çıldırıyorum. Çok akıcı yürüyorlar. Böyle kum tanesinin akıp gitmesi gibi. O öyle gidince ben başlıyorum kaşınmaya ve kaçmaya. Dolayısıyla odadan çıkarıldım .kop
Isırıyorlar ama ya! Eminim sağlık önlemi alınmıştır -alınmıştır di mi lan?- Sadece azıcık kızarır. O böceklerin adı ne ki?? ıyyk!
Bir tanıdık da katılmak istemişti bizim. Eşinden azarı yiyince oturmuştu. .kop Böcek yediğin ağzınla beni bir daha öpemezsin. Çamaşır suyu paklar seni demişti .kop Ne gülmüştüm! .kop
Düşünüyorum da gelip bana desen hayatımın böceği bendende aynı cevap çıkar heralde. Dur lan evli değiliz ki. Ben direk bırakır giderim. Atlayalım kaçalım eyvallah da o böcek konusu olmasın abi ya.